Ga naar inhoud

Darka meld zich ook hier


darka

Aanbevolen berichten

Ik zal me dan ook even voorstellen, wel zo netjes toch, dat doe je eigenlijk bij ieder feestje. 

Ik ben Arjen, 45 jaar en woonachtig in het Friesche Kimswerd. Een klein dorpje in de trend van Asterix en Obelix. Grutte Pier is hier ook geboren, onze grote Friese voorvechter tegen de hollanders. 

In het dageljkse leven ga ik fulltime als technisch tekenaar door het leven. Werktuigbouwkundig engineer. 

In de overige uren ben ik als freelance fotograaf bezig. Ik hou erg van vogel- en een beetje wildlife fotografie, Als afwisseling doe ik graag modellenwerk in natuurlijk licht en het liefst buiten, ik heb materiaal om met camera en al het water in te gaan, dus ook surf- en waterfotografie passeert bij mij de revue. Ik hou ontzettend van goeie en onontdekte muziek en zodoende heb ik me 2 jaar geleden ook bij een poppodium opgegeven om concerten te schieten. en alsof het niet genoeg is heb ik nog een mooie analoge middenformaat camera waar ik eigenlijk te weinig mee op pad ga, maar als ik er dan mee bezig ben, ontzettend blij wordt van het werken en het resultaat. 

Mijn materiaal: 

Canon 1DXmkII

Canon 5DmkIII

Sigma 150-600 sports

Sigma 70-200 f2.8

Canon 24-105 f4

Canon 50 plastic fantastic el cheapo

Tokina 16-28 f2.8

Liquid eye waterhousing C2100 made for Canon 5DmkIII en Canon 24-105

Mamiya 645 analoge camera

Druk genoeg dus allemaal. 

Wellicht komen we elkaar eens ergens in het echt tegen. 

ik.jpg

aangepast door darka
  • Like 6

goodbye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Arjen, welkom op dit bijzonder mooie forum, waar kennis hoog staat  ( heb ik al gemerkt ).

Het fijne van dit forum is dat het leeft .

Hoop dat je een mooie aanvulling bent met jou kennis en inderdaad vindt wat je zoekt .

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Alfred zei:

Hoi Arjen, welkom op dit bijzonder mooie forum, waar kennis hoog staat  ( heb ik al gemerkt ).

Het fijne van dit forum is dat het leeft .

Hoop dat je een mooie aanvulling bent met jou kennis en inderdaad vindt wat je zoekt .

 

 

P.S. waar haal jij de tijd vandaan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...