Ga naar inhoud

Soetkin hierzo!


soetkinsphotography

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen!

Ik ben Soetkin uit België en heb nu zo'n 13 jaar een degelijke camera (DSLR). Ik ben me echter pas sinds zo'n twee jaar geleden echt beginnen verdiepen in portretfotografie en volledig manueel fotograferen. Ik weet het: véél te laat. Maar ach, beter laat dan nooit, toch, dat ik leerde hoe m'n camera eigenlijk werkt? 

Portretfotografie is dus m'n favoriete genre in dit vak. Ik hou van de interactie die ik als fotograaf heb met de mensen voor m'n camera. Vooral die authentieke lachbuien en mensen over hun onzekerheden heen helpen, geven me veel voldoening tijdens shoots. Nadien amuseer ik me ook echt wanneer ik de foto's door Lightroom haal. Kortom fotografie is m'n passie.

Vorig jaar in oktober waagde ik de sprong naar fotograaf in bijberoep. Soms wat spannend, maar vooral heel leuk!

Als fotograaf richt ik me in het bijzonder op gezinnen en koppels waarbij iemand autistisch is of ADHD heeft. Maar écht iedereen is welkom voor m'n lens. Vanwaar die speciale focus? Ik ben zelf autistisch met een vermoeden van ADHD. Ik snap dan ook hoe belangrijk het kan zijn om iemand achter die camera te hebben die begrijpt wat prikkels met je kunnen doen en die geduld heeft als er eens een boze overprikkelde bui bij komt kijken. Iemand die geruststelt en meebeweegt met jou.

Op m'n website (die ik eigenlijk qua copy dringend moet finetunen) vind je m'n portfolio terug. Sinds kort is m'n stijl een beetje veranderd wat editing betreft, dus je vindt zo'n beetje twee editstijlen door elkaar terug tot ik voldoende nieuw materiaal heb.

Oh ja, een mijn gezicht, dat plaats ik even als bijlage bij dit bericht. Dan hebben ook jullie een idee van de persoon achter de camera.

Ik hoop hier veel te leren en gelijkgezinden te vinden boordevol tips!

Zo, dat was het zo'n beetje.

Liefs!

DSC_0060 (2).jpg

  • Like 8

Soetkin's Photography || fotograaf in bijberoep in regio Lier & Stekene (België)

Nikon D7500 is m'n meest gebruikte body & de 'plastic fantastic' 50mm f/1.8 is mijn go-to lens

 "[...] art wasn't supposed to look nice; it was supposed to make you feel something."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...