Ga naar inhoud

Loupedeck+

Alfred
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo forum leden.

Ik ben erg benieuwd of er meer mensen met de Loupedeck+ werken en wat jullie er van vinden.

Ik heb de Loupedeck+ nu ongeveer 1/2 jaar in mijn bezit, en vindt het dan ook een super aanvulling op mijn uitrusting.

Het werk super snel en erg goed. Ben er zeker nog niet achter wat er allemaal mogelijk is met de Loupedeck, en ben dan ook erg benieuwd naar jullie ervaring.

met vriendelijke groeten,

Alfred

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk toch liefst gewoon met de muis, werk door de week met autocad ook met de muis dus ik ben er best handig ik (al zeg ik het zelf) heb een tijdje geleden zon tablet en pen geprobeerd maar dat was niet mijn ding, zo'n loupedeck zei ik ook niet echt heil in, maar ieder zijn ding he! Misschien dat reacties hier me op andere gedachten kunnen brengen ...

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 5 weken later...

Ik zou er ook wel een willen. Maar dan voor meer programma's dan alleen Lightroom. Maar dan kom je al snel terecht op de Loupedeck CT. Toch wel een duur apparaatje :-).
Ik lees op internet ook erg wisselende reacties op de software. De een is laaiend enthousiast, de ander kan er totaal niet mee worden ...!?

Kortom, wat is wijsheid? Ik zit nu nog vooral als een kat uit de boom te kijken 🙂

• Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de één er niet mee overweg kan en de ander het geweldig vindt, is er maar één oplossing: kijken of je 'm ergens uit kan proberen. Want niemand kan jou vertellen hoe jij het zult vinden...

Persoonlijk heb ik er geen behoefte aan, maar zou er wellicht anders over denken als ik dagelijks een boel foto's moest bewerken (om over video maar te zwijgen). Aan de andere kant: als je het vaak doet, worden die muishandelingen ook routine

• Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, TWvU zei:

. De een is laaiend enthousiast, de ander kan er totaal niet mee worden ...!?

Kortom, wat is wijsheid? Ik zit nu nog vooral als een kat uit de boom te kijken 🙂

Dat heb je met alles toch. 

De een is laaiend over een WACOM. ik ook 🤣

De ander kan er 3 keer niks mee......

Eentje huren en proberen? Voor die paar euro per dag. 🤔🤔

• Like 1

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...