Ga naar inhoud

Zoom.nl zoekt tester: Panasonic GH6


hanskl

Aanbevolen berichten

Zoom.nl zoekt voor komende editie van Zoom.nl magazine een fotograaf die de Panasonic GH6 wil testen. ?
 
Wil jij deze camera voor ons testen en er een review over schrijven? Stuur dan nu een ✏ email naar redactie@zoom.nl of reageer onder dit topic, liefst met link naar je Zoom.nl of Instagram-profiel. ?
 
 

gh6.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Michelle plaatste dit topic in de spotlight

Tja, qua camera wordt er tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar mooi speelgoed gemaakt:-) Eigenlijk zijn er maar twee vragen: wat is je budget en wat zijn de eisen die jij voor jouw werk aan een camera stelt. De tijden dat je aangewezen was op vier merken (Canon, Nikon, Minolta en Olympus), zijn vervlogen en persfotografen lopen al lang niet meer allemaal met een Nikon. Je moet tegenwoordig echt je best doen om een miskoop te doen.

Zelf ben ik zeer tevreden met mijn  bridgecamera, maar stiekem kijk ik natuurlijk wel kwijlend naar al dat moois. Denk dat ik de overstap van mijn Sony Rx10 M4 naar deze camera (4/3 sensor en 25mp sensor) te beperkt zou vinden. Dan spaar ik liever door voor een full frame A7 IV (33 mp) of wellicht zelfs een A7R IV (61 mp). En ik kan ook naar andere merken kijken, want het glaswerk moet ik er toch nog bij kopen.

aangepast door PeterKosterHT
zin toegevoegd
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...