Ga naar inhoud

Hoe kan ik mijn gebruikersnaam aanpassen?


Steven-Dijkshoorn

Aanbevolen berichten

Op 21-1-2022 om 16:40, Michelle zei:

Hiervoor moet je even mailen naar redactie@zoom.nl met je huidige gebruikersnaam, en de gebruikersnaam die je graag zou willen hebben. ?

Hoi Michelle, ik las dit topic, en wilde ook mijn gebruikersnaam aan laten passen. Dit is nu gebeurd. Voor zoom.nl en het forum. Op de site zelf ben ik nu ingelogd met mijn nieuwe username. Hier op het forum lukt dat niet. Als ik hier uitlog en dan weer inlog gaat dat automatisch, maar wel met mijn oude gebruikersnaam. Als ik dan vervolgens in mijn forumprofiel kijk zie ik wel de nieuwe gebruikersnaam staan. Kijken of de nieuwe naam nu wel boven dit bericht staat wat ik nu ga posten...

 

Edit: Nee dus. Iemand een idee hoe ik dat op kan lossen?

aangepast door markdeweert

www.frozenmemory.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Michelle zei:

Ik kan de berichten voor je verwijderen! Voor je vraag ga ik even contact opnemen met mijn collega's hoe het zit met de gebruikersnaam. In principe zijn de accounts van Zoom.nl en het forum hetzelfde, dus zou het wel automatisch ook hier aangepast moeten worden.

Is goed, bedankt alvast. Ik kreeg de mail van Hans Kluppel. Misschien heb je daar wat aan. Kan wel gewoon met de nieuwe username inloggen op het forum, maar de schermnaam is gewoon nog de oude naam. Dat staat op het forum blijkbaar los van elkaar.

www.frozenmemory.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Koen zei:

Schermnaam op forum kan je handmatig wijzigen. Heb ik zelf nu als test gedaan.

Staat wel los van website in elk geval. 

 

Hoe precies? Misschien kun je dat als mod wel. Ik zie er geen optie voor staan?

Schermafbeelding 2022-01-24 om 19.39.37.png

aangepast door markdeweert
Printscreen toegevoegd

www.frozenmemory.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...