Ga naar inhoud

Hoe zorg jij ervoor dat je opvalt als fotograaf?


redactiezoomnl

Aanbevolen berichten

Ik zit in de zelfde hoek als j.a.ws, en beschouw mij zelf als een amateur natuurfotograaf, met de nadruk op amateur.

Ik hoef, en wil er geen geld mee verdienen want een motto van mij is "wanneer het werk wordt zal ik een andere hobby moeten zoeken"

Daarbij komt dat er hele volksstammen van (amateur) fotografen zijn welke het vele malen beter kunnen dan ik, kijk maar naar de mate van kwaliteit van foto's welke men op dit forum af en toe tegenkomt, daar steken mijn foto's maar magertjes bij af.

Dus qua fotografie houd ik het bij wandelen in de natuur, en omdat ik dan toch mijn camera bij mij heb, probeer ik af en toe een foto van een onderwerp te maken welke misschien professioneel overkomt. Maar opvallen als fotograaf laat ik met alle liefde aan andere fotografen over, welke mij met hun foto's weer als inspiratiebron zullen gaan dienen.

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ook ik ben hobbymatig bezig.

Heb wel een eigen website die ik maak via mijn Adobe CC account.
www.straatgezichten.nl logo heb ik zelf gemaakt met behulp van vriend Peter Tieleman.
Als ik de straat op ga heb ik ook visite kaartjes bij me.
De zolder heb ik als studio ingericht ZolderStudio26 is de naam en ze komen van ver naar me toe mijn grootste doelgroep is Moeders met Dochters.
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.4627189450704810&type=3
En mijn motto is maak de mensen blij dan komen er van zelf meer bij mij.
En ik doe het voor mijn hobby 
Grtz Bert Bosch

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...