Ga naar inhoud

Kan niet kiezen uit de nonnen...


PeterKosterHT

Aanbevolen berichten

Ik stuitte in de Biesbosch op twee nonnen, die overduidelijk van de schepping (nieuwe natuur)  stonden te genieten. Daarvan heb ik twee foto's op Zoom geplaatst, één met de dames in vol ornaat, ten voeten uit en één wat closer, met een gezicht, en duidelijk in gesprek.

Ik kan niet kiezen, maar misschien hoeft dat ook niet, mag ik blij zijn met allebei. Wat vinden jullie?

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar, je hebt ze allebei op zoom geplaatst. wat is dan nog je keuze. Dit suggereert toch dat je achter beide foto's staat. Of is het je om iets anders te doen. 

Het feit dat je er hier alsnog om vraagt doet bij mij niks anders overkomen als: Kijk mijn foto's eens (exposure) niks meer en niks minder. 

  • Like 1

goodbye

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, darka zei:

Maar, je hebt ze allebei op zoom geplaatst. wat is dan nog je keuze. Dit suggereert toch dat je achter beide foto's staat. Of is het je om iets anders te doen. 

Het feit dat je er hier alsnog om vraagt doet bij mij niks anders overkomen als: Kijk mijn foto's eens (exposure) niks meer en niks minder. 

Ik plaatste de eerste omdat ik die toen de beste vond. Dag later keek ik die andere terug, vond ik die toch beter...

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...