JorisFun Geplaatst: 26 oktober 2022 Delen Geplaatst: 26 oktober 2022 Weet iemand een bedrijf dat goede fotoboeken maakt? Afdrukken laat ik bij Gallerycolor maken en ben daar super tevreden over, maar zij maken helaas geen boeken. Wie heeft een tip? Groet, Joris 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 26 oktober 2022 Delen Geplaatst: 26 oktober 2022 Definieer wat je met goed bedoelt. Profotonet? ?? Quote ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marcoH Geplaatst: 26 oktober 2022 Delen Geplaatst: 26 oktober 2022 Ik ga binnenkort testen met Saal Digitaal, ik laat het nog weten. 2 Quote Vero profiel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 26 oktober 2022 Delen Geplaatst: 26 oktober 2022 Saal digitaal ook zeer goed. ?Zeker testen hoor. 1 1 Quote ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefanie71 Geplaatst: 27 oktober 2022 Delen Geplaatst: 27 oktober 2022 Er zijn er zo veel! Ik doe de vakantiefotoboeken gewoon naar het kruidvat (prijs kwaliteit voor albums = ok) maar als ik een album voor anderen maak (komt af en toe voor) dan kijk ik altijd even de verschillende tests op internet, er zijn er verschillende die jaarlijks de aanbieders vergelijken. Saal komt vaak wel goed uit de test Quote ? Zoom profiel: Stefanie71 Ook op 500px Insta en mijn eigen wixsite Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
darka Geplaatst: 27 oktober 2022 Delen Geplaatst: 27 oktober 2022 profoto, cewe, albelli. is allemaal wel zeer goed hoor. t is maar wat je budget en wensen zijn. Quote Weten wanneer stil te blijven, dat is de kunst. klikkerdeklik op mijn linktree en ervaar hoe ik things see Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marcoH Geplaatst: 5 december 2022 Delen Geplaatst: 5 december 2022 Boeken van Saal zijn erg mooi. 1 Quote Vero profiel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PeterKosterHT Geplaatst: 5 december 2022 Delen Geplaatst: 5 december 2022 Meen ooit in zoom een test gelezen te hebben met als conclusie dat het grosso modo qua afdrukkwaliteit eigenlijk overal wel snor zat. Verschillen zaten vooral in gebruiksgemak van de software (en in de prijs). Ben zelf begonnen bij Albelli en heb nooit de behoefte gehad en andere te zoeken. Persoonlijk vind ik voor fotoboeken de optie vlakliggende bladen welk erg mooi, dan heb je niet dat de bladen zo gaan bollen. Wel opletten dat je niet de standaardprijs betaalt, er loopt altijd wel een actie voor iets van 25% korting. Vind je die niet direct op de site, schrijf je dan in voor de nieuwsbrief (ik heb voor dat soort dingen een apart gratis account), dan krijg je binnen de kortste keren een kortingscode. 2 Quote Mijn pagina op Zoom Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefanie71 Geplaatst: 6 december 2022 Delen Geplaatst: 6 december 2022 8 uren geleden, PeterKosterHT zei: Wel opletten dat je niet de standaardprijs betaalt, er loopt altijd wel een actie voor iets van 25% korting. Vind je die niet direct op de site, schrijf je dan in voor de nieuwsbrief (ik heb voor dat soort dingen een apart gratis account), dan krijg je binnen de kortste keren een kortingscode. Er zijn zelfs websites die van alles de kortingscodes verzamelen dus gewoon even korting+aanbieder googlen en dan komen er vanzelf aanbiedingen (al dan niet door aanmelden niewsbrief) naar boven. Ik heb inderdaad voor dat soort zaken ook een apart junk mail account 1 Quote ? Zoom profiel: Stefanie71 Ook op 500px Insta en mijn eigen wixsite Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PeterKosterHT Geplaatst: 6 december 2022 Delen Geplaatst: 6 december 2022 3 uren geleden, Stefanie71 zei: Er zijn zelfs websites die van alles de kortingscodes verzamelen dus gewoon even korting+aanbieder googlen en dan komen er vanzelf aanbiedingen (al dan niet door aanmelden niewsbrief) naar boven. Ik heb inderdaad voor dat soort zaken ook een apart junk mail account Klopt, maar mijn ervaring is dat het gros van de codes daar al verlopen is. Zeker Albelli strooit zo met kortingcodes, dat de zogenaamd normale prijs een puur fantasiebedrag is. 2 Quote Mijn pagina op Zoom Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen