Ga naar inhoud

Goede kwaliteit fotoboek?


JorisFun

Aanbevolen berichten

Er zijn er zo veel! Ik doe de vakantiefotoboeken gewoon naar het kruidvat (prijs kwaliteit voor albums = ok) maar als ik een album voor anderen maak (komt af en toe voor) dan kijk ik altijd even de verschillende tests op internet, er zijn er verschillende die jaarlijks de aanbieders vergelijken. Saal komt vaak wel goed uit de test

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Meen ooit in zoom een test gelezen te hebben met als conclusie dat het grosso modo qua afdrukkwaliteit eigenlijk overal wel snor zat. Verschillen zaten vooral in gebruiksgemak van de software (en in de prijs).

Ben zelf begonnen bij Albelli en heb nooit de behoefte gehad en andere te zoeken. Persoonlijk vind ik voor fotoboeken de optie vlakliggende bladen welk erg mooi, dan heb je niet dat de bladen zo gaan bollen. Wel opletten dat je niet de standaardprijs betaalt, er loopt altijd wel een actie voor iets van 25% korting. Vind je die niet direct op de site, schrijf je dan in voor de nieuwsbrief (ik heb voor dat soort dingen een apart gratis account), dan krijg je binnen de kortste keren een kortingscode.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, PeterKosterHT zei:

Wel opletten dat je niet de standaardprijs betaalt, er loopt altijd wel een actie voor iets van 25% korting. Vind je die niet direct op de site, schrijf je dan in voor de nieuwsbrief (ik heb voor dat soort dingen een apart gratis account), dan krijg je binnen de kortste keren een kortingscode.

Er zijn zelfs websites die van alles de kortingscodes verzamelen dus gewoon even korting+aanbieder googlen en dan komen er vanzelf aanbiedingen (al dan niet door aanmelden niewsbrief) naar boven. Ik heb inderdaad voor dat soort zaken ook een apart junk mail account 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Stefanie71 zei:

Er zijn zelfs websites die van alles de kortingscodes verzamelen dus gewoon even korting+aanbieder googlen en dan komen er vanzelf aanbiedingen (al dan niet door aanmelden niewsbrief) naar boven. Ik heb inderdaad voor dat soort zaken ook een apart junk mail account 

Klopt, maar mijn ervaring is dat het gros van de codes daar al verlopen is. Zeker Albelli strooit zo met kortingcodes, dat de zogenaamd normale prijs een puur fantasiebedrag is.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...