Ga naar inhoud

Blij met de nieuwe Photoshop


PeterKosterHT

Aanbevolen berichten

Meldde al eerder dat ik in de nieuwe photoshop de Nik Collection weer werkend heb gekregen. Ontdek nu ook dat ik bij opslaan als weer gewoon jpg kan kiezen. In de vorige versie kon ik daar alleen psd, tif en nog een paar exotische varianten kiezen, dan moest ik er weer aan denken dat ik 'kopie opslaan' moest kiezen. Het isbepaald  geen wereldschokkende aanpassing, maar ik ben er blij mee.

  • Like 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Tegenwoordig kun je al wonderen doen met Photoshop en Lightroom. Heel straf hoe die programmeurs dit voor elkaar krijgen.
Het moeten al honderdduizenden regels zijn voor één programma alleen al. En hou dan zo maar even het overzicht zoals: 'we gaan dit even veranderen maar op welke regel staat het weer.'

Als je dit leest klap dan even in je handen als dank voor al hun werk.

“Welke van mijn foto's is mijn favoriet? Degene die ik morgen ga nemen.”

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Op 27-10-2022 om 23:17, PeterKosterHT zei:

Meldde al eerder dat ik in de nieuwe photoshop de Nik Collection weer werkend heb gekregen. Ontdek nu ook dat ik bij opslaan als weer gewoon jpg kan kiezen. In de vorige versie kon ik daar alleen psd, tif en nog een paar exotische varianten kiezen, dan moest ik er weer aan denken dat ik 'kopie opslaan' moest kiezen. Het isbepaald  geen wereldschokkende aanpassing, maar ik ben er blij mee.

ik ben digibeet maar even ik sla alles als kopie op ook vanuit de Raw-convector open ik een kopie naar PS dit omdat ik dan zeker weet voor mijn gevoel dat mijn originele foto bewaard blijft.

Grtz Bert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...