Ga naar inhoud

Aangenaam kennis te maken


BeatrizAL

Aanbevolen berichten

Hallo, mijn naam is Beatriz, 37 jaar en sinds 2 jaar de wereld van fotografie aan het ontdekken. Tijdens corona kwamen de muren op mij af en wilde ik graag iets doen waar ik energie van zou krijgen. Aangezien creativiteit door mijn aderen stroomt, leek mij het leuk om een online basiscursus te volgen. Maar wat bleek, ik vond het veel meer dan alleen leuk. Ik vond het fantastisch! Vandaar dat ik in september gestart ben met de fotografie opleiding aan de fotovakschool. Aan creativiteit geen gebrek, maar ik wil ook graag groeien op technische vaardigheden. Ik houdt mij vooral bezig met portretten, waarbij ik graag sensualiteit vastleg. Ik maak vaak zelfportretten om te kunnen oefenen, waardoor ik ook merk hoe het is om voor de camera te staan. 

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Van harte welkom hier, heel veel succes met de opleiding. leuk!!!
dat je ook hier  (en in je opleiding)  veel mag opsteken aan technische en andere kennis ? 

  • Like 1
  • Thanks 1

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, ko3ntje zei:

Van harte welkom hier, heel veel succes met de opleiding. leuk!!!
dat je ook hier  (en in je opleiding)  veel mag opsteken aan technische en andere kennis ? 

Dank je wel! Aan enthousiasme geen gebrek, dus dat gaat helemaal goed komen. Leuk om het werk van andere fotografen hier te zien. Werkt ontzettend inspirerend. 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, PeterKosterHT zei:
Zojuist, BeatrizAL zei:

Dank je wel! Aan enthousiasme geen gebrek, dus dat gaat helemaal goed komen. Leuk om het werk van andere fotografen hier te zien. Werkt ontzettend inspirerend. 

 

14 minuten geleden, PeterKosterHT zei:

Ook van deze kant welkom. Heb even op je profielpagina gekeken, je hebt inderdaad een creatieve geest met originele invalshoeken. Hoop dat jij hier veel leert, maar ook dat anderen af en toe even bij jou kijken om te leren dat het loont om buiten de gebaande paden te denken en te kijken.

Dank je wel! Leuk ook om zoveel verschillende stijlen te zien hier op de pagina. Dat werkt ontzettend inspirerend. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-11-2022 om 19:25, Alfred zei:

Hallo Beatriz,

welkom hier op dit mooie platform, waar zeker wat te leren valt, en ander hoop ik dat je ons wat kan leren.

En wat een geweldig mooie foto weet jij te schieten.

 

Dank je wel Alfred. Ik leer steeds meer naarmate ik vaker fotografeer. Ook tijdens de opleiding probeer ik de opdrachten zo te maken dat ze bij mij passen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...