Ga naar inhoud

Nikon Z objectief


afmbeker

Aanbevolen berichten

Zelf geen idee, maar bij gebrek aan andere reacties: zoek ze even op dpreview.com, dan ben je er snel genoeg uit.

Mijn klompengevoel zegt me dat een prijsverschil van 800 euro voorn dezelfde lens te mooi lijkt om waar te zijn, en dan is het meestal ook te mooi. Maar wie weet heb je voor die 800 euro wel een lens die ook acceptabel is en wel binnen je budget valt.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, PeterKosterHT zei:

Zelf geen idee, maar bij gebrek aan andere reacties: zoek ze even op dpreview.com, dan ben je er snel genoeg uit.

Mijn klompengevoel zegt me dat een prijsverschil van 800 euro voorn dezelfde lens te mooi lijkt om waar te zijn, en dan is het meestal ook te mooi. Maar wie weet heb je voor die 800 euro wel een lens die ook acceptabel is en wel binnen je budget valt.

Het gekke is dat het gewoon nieuwe objectieven zijn bij de vakhandel.  Nikon Nederland een mail gestuurd. Nu op hun reactie wachten

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, PeterKosterHT zei:

Aan de type-aanduiding met de letters VR te zien heeft de eerste beeldstabilisatie. Maar ik zie voor allebei een prijs van 1200 euro p nikon.nl...

Als je op verschillende sites kijkt zie je Kit's Z7 II met 24-120mm 4099,00 losse body is 3199,00 en de losse lens is 1199,00

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...