Ga naar inhoud

Geen volledige toegang?


marcoH

Aanbevolen berichten

Bij het jaarabonnement zou er volledige toegang zijn, maar de masterclass van William Rutte moet toch apart betaald worden?

ik had juist ook voor onder andere deze cursus het jaarabonnement afgesloten. Ik heb zojuist de “cursus” iphone fotografie in razend tempo afgerond om een idee te krijgen van de cursussen. Maar als dit het gemiddelde niveau is dan valt het vies tegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt wellicht dan vind JIJ het vies tegenvallen? Ligt ook aan wat een mens voor verwachtingen schept hé. 

Voor een ander is het misschien prima toch. 

Betreft je vraag van het apart betalen........ Klantenservice? Geen idee om eerlijk te zijn. ??

 

PS je hebt dus nu wel (weer) toegang? ?

  • Like 3

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marco,

Helaas zitten niet alle cursussen in het abonnement, waaronder de William Rutten masterclass. Daarnaast is ook de cursus over iPhone fotografie niet de allerbeste introductie voor de cursussen, want die blijft bij de basis. Hopelijk vind je andere cursussen in het abonnement die je aanspreken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ko3ntje zei:

Je bedoelt wellicht dan vind JIJ het vies tegenvallen? Ligt ook aan wat een mens voor verwachtingen schept hé. 

Voor een ander is het misschien prima toch. 

Betreft je vraag van het apart betalen........ Klantenservice? Geen idee om eerlijk te zijn. ??

 

PS je hebt dus nu wel (weer) toegang? ?

Ik heb ook nooit beweerd dat een ander die mening deelt hè? Ik spreek voor mezelf, dat is denk ik wel logisch. 
 

ik kom nog niet in de app, wel gewoon toegang via de browser. Ik laat dat maar even zo. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Michelle zei:

Hoi Marco,

Helaas zitten niet alle cursussen in het abonnement, waaronder de William Rutten masterclass. Daarnaast is ook de cursus over iPhone fotografie niet de allerbeste introductie voor de cursussen, want die blijft bij de basis. Hopelijk vind je andere cursussen in het abonnement die je aanspreken!

Bedankt voor je antwoord. Wel wat misleidend dan wanneer er staat dat je volledige toegang hebt tot alle cursussen. 
 

ik heb even snel gekeken naar de online versie van het cursusboek dat ik bestelde, lightroom encyclopedie 2023, en een paar andere cursussen snel bekeken, maar daar zit ook niet echt de diepgang in die ik had verwacht. Ik ga nog eens rondkijken, maar heb al wel contact opgenomen met de klantenservice. 
 

bedankt voor je antwoord Michelle, ik wacht ook nog even de klantenservice af. 
 

ps

voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat de cursussen slecht zijn, ik vind alleen zelf dat de diepgang wat tegenvalt of dat ik veel lees wat ik eigenlijk al weet.  Verder duidelijk geschreven en goede uitleg. Het is zeker niet mijn bedoeling om zoom academy hier af te kraken. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem hoor Marco, feedback is altijd welkom! 

En waar staat het dat je volledige toegang hebt tot alle cursussen? Als het goed is hoort dat niet ergens te staan, en dan passen we het meteen aan.

EDIT: na een snelle scan van de Academy pagina's zie ik het meteen al staan. Dat is inderdaad misleidend. Ik geef het door aan Team Academy!

image.png.53204cb2e84a982644c8eb5688bd5226.png

aangepast door Michelle
Toevoeging
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...