Ingridgb Geplaatst: 24 november 2022 Delen Geplaatst: 24 november 2022 In de oude versie van LR Classic kon ik vrij eenvoudig een eerder bewerkte raw-foto nog wat aanpassen. In de nieuwste versie weet ik wel hoe ik een raw-foto kan importeren, maar als ik een raw-foto al een keer enigszins heb bewerkt en ik wil er nog iets aan aanpassen, dan kan ik het eerder bewerkte raw-bestand niet (meer) vinden. Wie helpt? Quote Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen: ? Zoom profiel ? Insta Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lenjan Geplaatst: 24 november 2022 Delen Geplaatst: 24 november 2022 Je kan een Slimme verzameling maken. Zie voorbeeld. Eventueel kan je nog een datum (of periode) toevoegen. Quote Groet, Jan Instagram: lenjan Zoomprofiel: lenjan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ingridgb Geplaatst: 24 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2022 Maar je moet ze toch ook “gewoon” terug kunnen vinden? Quote Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen: ? Zoom profiel ? Insta Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lenjan Geplaatst: 24 november 2022 Delen Geplaatst: 24 november 2022 Zolang jij maar weet in welke map hij zou moeten staan moet hij makkelijk terug te vinden zijn. Zeker als je hem een classificatie (1 of meer sterren / vlag of kleur) gegeven hebt Quote Groet, Jan Instagram: lenjan Zoomprofiel: lenjan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vBartheld Geplaatst: 24 november 2022 Delen Geplaatst: 24 november 2022 Als hij nog in Lightroom staat, is hij in de bibliotheek terug te vinden. Je zult dan wel moeten weten hoe je hem ooit hebt genoemd, geclassificeerd hebt een/of waar je hem opgeslagen hebt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lenjan Geplaatst: 24 november 2022 Delen Geplaatst: 24 november 2022 Heb je misschien dit filter aan staan. Dan zie je alleen onbewerkte foto's Quote Groet, Jan Instagram: lenjan Zoomprofiel: lenjan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ingridgb Geplaatst: 25 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2022 9 uren geleden, Lenjan zei: Heb je misschien dit filter aan staan. Dan zie je alleen onbewerkte foto's Ik heb zitten zoeken in LR, maar waar jij de foto van plaatste, zie ik niet. Quote Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen: ? Zoom profiel ? Insta Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ingridgb Geplaatst: 25 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2022 @Lenjan @vBartheld Ik heb het gevonden! Ik deed steeds (opnieuw) Bestand > Foto's en video's importeren. Dan krijg je dus de onbewerkte raw-bestanden. Maar net klikte ik op Bibliotheek (rechtsboven) en dan bij Camera Roll (in de kolom aan de linkerkant) > dan de betreffende datum. En dan kun je dus de al bewerkte foto's openen. Zodra ik dan naar Ontwikkelen (rechtsboven) switch, dan zie ik dus ook de Historie, waar ik kan zien wat ik voor bewerkingen heb losgelaten op de betreffende foto. Voel me een beetje suf dat ik dat niet meer wist (zoonlief heeft me dat nl. ooit wel verteld, volgens mij), terwijl het bewerken me al aardig af gaat. 2 Quote Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen: ? Zoom profiel ? Insta Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen