Ga naar inhoud

Gietjedo stelt zich voor


Gietjedo

Aanbevolen berichten

In mijn profiel kun je lezen dat ik een herintredende hobbyfotograaf ben: https://zoom.nl/profiel/gietjedo Op Zoom ben ik net begonnen en ik doe sindsdien ervaring op met het gebruik van de website en ik bewonder de vele mooie foto's. 

Veel tijd voor mijn hobby heb ik nog niet omdat ik ondernemer met een eigen bedrijf ben. Buiten werktijd wandel en fiets ik, dan neem ik vaak ook de tijd om te fotograferen. Tijdens vakanties heb ik meer tijd voor mijn hobby. 

Regelmatig hoop ik nieuwe foto's te laten zien waar ik graag opbouwend commentaar op lees. Gewoon zeggen dat het een fraaie foto is mag natuurlijk ook ? Mij volgen vind ik natuurlijk ook leuk, wie niet?

Hebben jullie tips, vragen of opmerkingen? 

Met vriendelijke groet, Guido

  • Like 6

 

Kijk op zoom.nl: gietjedo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van harte welkom hier, hoop dat je hier vind wat je zoekt in de tijd die je wel hebt ?

wat heb je voor bedrijf als ik vragen mag? niet in de fotografie vermoed ik dan? 

  • Like 1

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, ko3ntje zei:

Van harte welkom hier, hoop dat je hier vind wat je zoekt in de tijd die je wel hebt ?

wat heb je voor bedrijf als ik vragen mag? niet in de fotografie vermoed ik dan? 

Nee, niet in fotografie. Ik werk in financiële dienstverlening met nadruk op adviseren/bemiddelen verzekeringen.

  • Like 2

 

Kijk op zoom.nl: gietjedo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Guido, welkom hier op dit super forum.

Foto's die jij plaatst zijn super mooi hoor.

Hoop nog veel mooie foto's van je te zien, vrije tijd is hier ook altijd een dingetje.

ik ben van nu een maand geleden over gestapt van de Panasonic G9 naar de Nikon Z7 II wat een beest van een camera.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...