Ga naar inhoud

Welke aanbieders fotografie workshops of reizen (in Nederland zijn) als positief ervaren?


A.Knol

Aanbevolen berichten

Hallo 

Mijn naam is Annie Knol en ik ben sinds een jaar actief aan het fotograferen.

Een basiscursus fotografie heb ik gedaan en nu wil ik mij verder verdiepen middels workshops en fotoweekend/-reis in Nederland.

Wie heeft positieve ervaringen met aanbieders en welke aanbieders zijn dat?

Vriendelijke groeten

 

 

 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@A.Knol voor wildlife heb je na mijn weten weinig workshops. Voor macro en landschapsfotografie kun je kijken bij Johan van der Weilen, hij doet naast macro en landschapsfotografie ook avondfotografie. Voor landschapsfotografie en dieren zou je bij Marco de Pauw kunnen kijken. Beide fotografen geven bij hun workshops een woordje vooraf waar je al de eerste vragen kan stellen, verder geven ze in het veld wanneer je bezig bent met fotografie tips en kun je ze vragenstellen als je er niet uitkomt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben met Edward, en drie medereizigers, in 2017 naar het eiland Skye gereden. Op dag 1 had ik ruim 30 foto's nodig om een mooie foto te krijgen. Op dag 6 nog maar 3. Ik heb de reis als erg leerzaam ervaren. 

fotocursus, Fotografie, fotoworkshop, fotoreis, fotocoaching, fotoles, Groningen (fotografieedwardmackenzie.nl)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom hier. Ik heb ooit wel veel geleerd tijdens workshops op de fotofair. Daar kun je heel toegankelijk roofvogelfotografie doen. De leren bandjes om de klauwen even los laten, maar kijk je puur naar mogelijkheden en tips, dan is dit een leuke. 

Via natuurfotografie.nl zijn erg interessante dagtochten te boeken waar je veel van leert.  maar vooral veel doen en zelf oefenen, daar leer je ook erg veel en vooral veel goedkoper van. 

goodbye

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, gerard-20 zei:

@A.Knol voor wildlife heb je na mijn weten weinig workshops. Voor macro en landschapsfotografie kun je kijken bij Johan van der Weilen, hij doet naast macro en landschapsfotografie ook avondfotografie. Voor landschapsfotografie en dieren zou je bij Marco de Pauw kunnen kijken. Beide fotografen geven bij hun workshops een woordje vooraf waar je al de eerste vragen kan stellen, verder geven ze in het veld wanneer je bezig bent met fotografie tips en kun je ze vragenstellen als je er niet uitkomt. 

Oké, dank je wel Gerard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Bladehans60 zei:

Ik ben met Edward, en drie medereizigers, in 2017 naar het eiland Skye gereden. Op dag 1 had ik ruim 30 foto's nodig om een mooie foto te krijgen. Op dag 6 nog maar 3. Ik heb de reis als erg leerzaam ervaren. 

fotocursus, Fotografie, fotoworkshop, fotoreis, fotocoaching, fotoles, Groningen (fotografieedwardmackenzie.nl)

 

Dank je wel.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, darka zei:

welkom hier. Ik heb ooit wel veel geleerd tijdens workshops op de fotofair. Daar kun je heel toegankelijk roofvogelfotografie doen. De leren bandjes om de klauwen even los laten, maar kijk je puur naar mogelijkheden en tips, dan is dit een leuke. 

Via natuurfotografie.nl zijn erg interessante dagtochten te boeken waar je veel van leert.  maar vooral veel doen en zelf oefenen, daar leer je ook erg veel en vooral veel goedkoper van. 

Hallo,

klopt, veel oefenen doe ik al en juist van de fouten leer ik het meeste ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

natuurfotografie.nl heeft verschillende dag workshops, zelf nog niet mee geweest maar hoor enkel positieve berichten. Via heelhollandfotografeerd heb ik een fineart (niet jou straatje) en roofvogels in vlucht gedaan, beiden zeer leuk en leerzaam. En met fotografie-reizen.nl ben ik naar IJsland geweest (afzien als op het filmpje van Bladehans60, maar verder fantastische reis) ze organiseren ook korte vakanties binnen Nederland. Op de IJsland reis waren we met 14 reizigers en 2 begeleiders/fotografen en van de reizigers waren er verschillenden al vaker met deze organisatie op pad geweest (zegt genoeg lijkt me) verder doe ik nu geregeld workshops bij ccc.fotounie, ook erg leuk maar misschien minder passend bij wat jij wil/zoekt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...