Ga naar inhoud

Hoya circulair polarisatiefilter 58mm (UX CIR-PL-filter), incl. doosje (verkocht)


Ingridgb

Aanbevolen berichten

Hoya Circulair Polarisatiefilter 58 mm - de "zonnebril" voor je objectief!

Het filter is incl. het originele doosje. Het filter is geheel onbeschadigd (vlekjes op de foto zijn stofjes). 
Onlangs heb ik mijn Canon EF-S 55-250-lens ingeruild, waar ik hem voor gekocht had en heb nu geen lens meer waar hij op past.  
Het filter heeft vrijwel altijd in de kast (in het doosje) gelegen. Ik heb het filter 1 of 2x gebruikt en vergat daarna dat ik het filter had. Heel zonde, want zo'n filter maakt de foto's zeker mooier. Door aan het filter te draaien kun je de mate van polarisatie (wegnemen schittering/verzadiging e.d.) een beetje aanpassen. 

Vanzelfsprekend past het filter ook op objectieven van andere merken, als de filtermaat (staat op je objectief) maar 58mm is. 

- Circulair polarisatiefilter
- Voorkomt reflecties op niet-metalen oppervlakken
- Verhoogt verzadiging en contrast
- Filtermaat: 58 mm

Prijs: € 20,00 (nieuwprijs is € 40,00). Eventuele verzendkosten zijn voor de koper (kan verstuurd worden in bubbeltjes-envelop).

Wil je het filter voor een Canon EF-S 55-250-lens gebruiken, dan heb ik ook nog een zonnekap/lenshood te koop voor de 55-250. Zie hiervoor mijn andere advertentie. 

Hoesje_doosje_Hoya UX CIR-PL-filter_58mm.JPG

Hoya UX CIR-PL-filter_58mm.JPG

aangepast door Ingridgb

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Ingridgb wijzigde de titel naar Hoya circulair polarisatiefilter 58mm (UX CIR-PL-filter), incl. doosje (verkocht)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...