Ga naar inhoud

respons


BertBosch

Aanbevolen berichten

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Je hebt 50 foto's geplaatst op zoom en wilt hier in het forum daar feedback op hebben? Of heb je hier op t forum foto's geplaatst en wil je daar feedback op. 

Op zoom zelf is het vooral ons kent ons, wie volgt wie en vind daar wat van. dus daar zul je niet direct feedback op een foto krijgen wanneer het niet een vermeer of rembrandt betreft. 

Be the writer of your own story

My linktree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer zo nu en dan wel te reageren op nieuw geposte foto's van mensen, maar opbouwende kritiek wordt toch al snel als een aanval gezien door sommigen dus ik durf niet goed meer ... Er is inderdaad weinig interactie op zoom, af en toe een like. Maar als je op een bepaalde foto feedback wilt hebben kun je die natuurlijk ook met de vraag op het forum zetten. Natuurlijk niet alle 50! Maar dit berichtje maakt wel al dat ik n ieder geval eens op je zoom ga kijken ...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Stefanie71 zei:

I...maar opbouwende kritiek wordt toch al snel als een aanval gezien door sommigen dus ik durf niet goed meer ... 

Ik heb ooit een keer van iemand die alleen fotos' likede en alleen maar in de naakt-sectie aan het zoeken was, een melding bij 1 van zijn foto's gedaan. Ik zei dat ik het qua compositie een mooi geheel was, maar dat er technisch qua belichting wel wat aan schortte.. 

Nou... Wie was ik om er wat van te zeggen en me mee te bemoeien. Dus inderdaad. ik laat het eigenlijk ook wel om ergens maar wat van te vinden. Eerlijk gezegd zie je zo af en toe foto;s voorbij komen dat je broek er wel van af zakt. 

  • Like 2

Be the writer of your own story

My linktree

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Stefanie71 zei:

Ik probeer zo nu en dan wel te reageren op nieuw geposte foto's van mensen, maar opbouwende kritiek wordt toch al snel als een aanval gezien door sommigen dus ik durf niet goed meer ... Er is inderdaad weinig interactie op zoom, af en toe een like. Maar als je op een bepaalde foto feedback wilt hebben kun je die natuurlijk ook met de vraag op het forum zetten. Natuurlijk niet alle 50! Maar dit berichtje maakt wel al dat ik n ieder geval eens op je zoom ga kijken ...

Hoi dank voor je reactie ik ben ook bij jou gaan kijken, en zag dat we beiden een zelfde idee hadden en daar een foto mee gemaakt hebben ik heb de foto in juli 2021 gemaakt ben benieuwd wat je er van vind

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, BertBosch zei:

Hoi dank voor je reactie ik ben ook bij jou gaan kijken, en zag dat we beiden een zelfde idee hadden en daar een foto mee gemaakt hebben ik heb de foto in juli 2021 gemaakt ben benieuwd wat je er van vind

Mooie Bert! De mijne komt uit een serie van de workshop vuur en vlam die ik gedaan heb, dat was serieus spelen met vuur. Ik heb naar aanleiding van die shoot wel nog wat ideeën zitten om het vuur in andere plaatjes terug te laten komen, maar ik heb zo veel ideeën en zo weinig tijd ...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-3-2023 om 15:40, darka zei:

Ik heb ooit een keer van iemand die alleen fotos' likede en alleen maar in de naakt-sectie aan het zoeken was, een melding bij 1 van zijn foto's gedaan. Ik zei dat ik het qua compositie een mooi geheel was, maar dat er technisch qua belichting wel wat aan schortte.. 

Nou... Wie was ik om er wat van te zeggen en me mee te bemoeien. Dus inderdaad. ik laat het eigenlijk ook wel om ergens maar wat van te vinden. Eerlijk gezegd zie je zo af en toe foto;s voorbij komen dat je broek er wel van af zakt. 

die afgezakte broek past dan wel weer bij naakt....

  • Like 2
  • Haha 1

zoom.nl  rptonia

instagram Tonniereekers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf fotografeer ik nog niet zo lang, maar zie inderdaad weleens foto"s dat bv een hond geen kijkruimte heeft als in de hond zit rechts op de foto kijkt dan ook naar rechts.

Stoot zijn neus dan aan de rechter kant van de foto.

maar dan zijn er al een boel like's en dan denk ik laat maar.

 

  • Like 1

zoom.nl  rptonia

instagram Tonniereekers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja...

Om te beginnen is er het punt dat er hier zo veel foto's geplaatst worden dat je dikke kans hebt dat jouw topper of flopper gewoon over het hoofd gezien wordt. Bovendien zijn veel websitebezoekers alleen maar lurkers (sorry, kijkers), die zelf niets inbrengen.

En dan is er nog de merkwaardige cultuur op Zoom dat, als we al reageren, we elkaar hooguit complimenten geven in plaats van constructieve kritiek. Toegegeven, dat is plezieriger dan de vele fotoclubs, waar je werk afgebrand wordt tenzij je tot de kliek behoort (de goede clubs niet te na gesproken). Maar ook Zoom hoort toch een community te zijn  waar we van elkaar kunnen leren?

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, rptonia zei:

Zelf fotografeer ik nog niet zo lang, maar zie inderdaad weleens foto"s dat bv een hond geen kijkruimte heeft als in de hond zit rechts op de foto kijkt dan ook naar rechts.

Stoot zijn neus dan aan de rechter kant van de foto.

maar dan zijn er al een boel like's en dan denk ik laat maar.

 

De diplomatieke uitweg: ,,Mooie foto, maar...''

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, PeterKosterHT zei:

De diplomatieke uitweg: ,,Mooie foto, maar...''

Ik heb regelmatig meegemaakt dat zelfs deze diplomatieke uitweg niet werkt en niet in dank wordt aangenomen. Wederom: Wie ben jij om wat van mijn foto te vinden. Mijn achtergroot buurman heeft jaren kunstgeschiedenis gelezen, dus ik weet wel wat ik doe.. 

dat soort dingen. 

  • Like 2

Be the writer of your own story

My linktree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de meesten foto's plaatsen op Zoom om te laten zien wat ze vastgelegd hebben. Natuurlijk is het leuk als mensen reageren dat ze jouw foto leuk/mooi enz. vinden. Als ik feedback wil hebben op een foto, dan plaats ik bij het uploaden (ergens onderaan, geloof ik) de vraag, die ik heb bij mijn foto. 

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-3-2023 om 11:41, Time---traveler zei:

Beste Bert,

Ik zou er niet zo zwaar aan tillen.

Niet alles is het waard om keus van de redactie of wat dan ook te zijn.

Veelal wordt een foto niet groot bekeken hier.

Krijg je een like zie het als waardering voor je upload.

“Beauty is in the eye of the beholder.”

Welkom hier van mijn kant.

Groet, Cor

Zwaar tillen doe ik er niet aan het is voor mij niet frustrerend of zo, Maaaaar ik vind het wel zonde naar mijn beleving zijn het wel de leer momentjes als er wat te zeggen valt over je foto
Ik ben op facebook ook wel gecorrigeerd van sommige liet mij dat koud en van de rest heb ik dat gene gebruikt wat ik nuttig vond 
Grtz Bert 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...