Ga naar inhoud

Even voorstellen


Kim.Visser

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

Ik wil me even voorstellen. 

Ik ben Kim , 34 jaar en fotografie al een tijdje als hobby. Een tijdje heb ik het linkse laten liggen, maar nu eindelijk weer deze geweldige hobby opgepakt. Ik ben ook gestart met een opleiding tot beroepsfotograaf, even wat meer verdieping en de kneepjes van t vak echt leren kennen. Om uiteindelijk m'n eigen onderneming te kunnen starten. 

Ik hoop hier veel te leren en lekker te kunnen sparren en elkaar zo te helpen. 

 

Groetjes Kim 

  • Like 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Gietjedo zei:

Hallo Kim, leuk dat je meedoet op het forum. Veel succes met de opleiding.

Ik ben benieuwd naar jouw foto's. Kun je wat laten zien? Heb je een profiel 

Ik ben hier vandaag mee gestart. Foto moeten nog worden geupoad. ? die ik nu op mijn camera heb staan krijg ik niet op de nieuwe laptop ivm een niet geschikte cardreader...... maar ik werk er aan ? ben op zoek naar een nieuwe camera waarmee ik weer heerlijk een frisse start kan maken aan een nieuw portfolio. ?

 

8 minuten geleden, ko3ntje zei:

Welkom Kim. 

Hoop dat je hier vind wat je zoekt of althans verwacht of hoopt te vinden hier. 

Wat voor onderneming heb je al ideeën? ??

Ik heb het nog niet helemaal duidelijk voor mezelf. Ik hoop dat ik mijn specialiteit een beetje leer ontdekken tijdens de opleiding. Ik vind nu vooral alles heel leuk. Maar wil natuurlijk wel ergens in uit gaan blinken ?  iniedergeval wil ik als zelfstandig fotograaf op pad en daar een kleine (grote mag ook) boterham aan verdienen uiteindelijk ?

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-3-2023 om 15:27, Kim.Visser zei:

Hallo allemaal, 

Ik wil me even voorstellen. 

Ik ben Kim , 34 jaar en fotografie al een tijdje als hobby. Een tijdje heb ik het linkse laten liggen, maar nu eindelijk weer deze geweldige hobby opgepakt. Ik ben ook gestart met een opleiding tot beroepsfotograaf, even wat meer verdieping en de kneepjes van t vak echt leren kennen. Om uiteindelijk m'n eigen onderneming te kunnen starten. 

Ik hoop hier veel te leren en lekker te kunnen sparren en elkaar zo te helpen. 

 

Groetjes Kim 

Dag Kim, Welkom. Spannend, een opleiding tot beroepsfotograaf. Ik weet zeker dat je via Zoom genoeg inspiratie op gaat doen!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...