Ga naar inhoud

Hoe op te starten


NienkeWuring

Aanbevolen berichten

Dilemma, mijn werkgever kan mij nog geen zekerheid bieden over een vervolg van mijn contract en hoeveel uur dat bij een vervolg zou omvatten door veranderde structuur. Nu was mijn voorstel als er minder uren beschikbaar zouden zijn dat ik eventueel gewoon naast mijn Job "alleen als nodig" zelfvoorzienend zou worden. Nu speel ik al langer met de gedachte dat ik mijn fotografie weer een plek wil geven alleen gaat dit mij best wel snel als dit waarheid wordt. Misschien een stok achter de deur maar wie heeft er tips om ze snel mogelijk een opstart te kunnen maken en dat het iets op zou kunnen leveren, hoe hebben jullie profs dit aangepakt?

Meer van mijn beelden zien? Zie sharpfocus.nl | Fotograaf in Enkhuizen Noord Holland

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vraagt ons eigenlijk antwoord te geven op waar we (ik) zelf ook al lang mee worstel. Goede foto's verkopen zichzelf, netwerk, aanwezig zijn, jezelf op/in een markt richten waar vraag naar is (huwelijk, newborn, begrafenis, food) en niks meer gratis doen. Elke foto die je gratis weg geeft is potentieel geld dat je weg geeft. 

 

Be the writer of your own story

My linktree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-4-2023 om 10:57, Gietjedo zei:

Je hebt al een website met jouw portfolio. 

Heb je al een idee over de juiste prijs voor jouw fotografie? 

 

 

Bedankt, nee nog niet naar gekeken, Ik moet er wel op zeer korte termijn over na gaan denken. Eerst nu zorgen dat ik een portfolio op ga bouwen die actueel is en de website meer in het teken ga zetten van mijn doelgroep. Bedankt voor je reactie. groetjes Nienke

Meer van mijn beelden zien? Zie sharpfocus.nl | Fotograaf in Enkhuizen Noord Holland

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal bedankt voor jullie reacties, 
"gratis" niet meer doen is iets waar ik de laatste weken idd over na heb gedacht, dat heb ik inmiddels zo goed als verwijderd van mijn website.
Mijn gedachte was snel portfolio op de kunnen bouwen echter geeft het idd het verkeerde signaal af.

Andere vormen van reclame moet ik ook mee aan de gang, inmiddels begint mijn website langzaam aan wat vindbaarder te worden binnen deze regio en richt ik mij nu op andere dingen. Exacte doelgroep of "Niche" binnen de portret moet ik nog gaan vinden. Ik heb er wel ideeën over.

Meer van mijn beelden zien? Zie sharpfocus.nl | Fotograaf in Enkhuizen Noord Holland

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...