Ga naar inhoud

Goed toestel voor beginner


Rinaldo06

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal. Ik wil overstappen naar een spiegelreflexcamera. Ik fotografeer nu met een Canon Powershot SX620. Ben dus een beginner wat betreft spiegelreflex. Ik wil wel graag meteen een telelens erbij. Zou onderstaande set een goede keuze zijn volgens jullie? Zo niet wat is dan een betere betaalbare keuze voor een beginner?

Canon EOS 2000D + EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 DC III + EF 75-300mm f/4-5.6 DC III (750 euro).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de 250D, voordeel ten opzichte van de 2000D (die heeft mijn schoondochter) is dat je ook via het kantelbare schermpje aan de achterkant kunt scherpstellen. Dat gebruik ik vaak als ik met statief fotografeer. Er zullen nog wel een paar verschillen zijn, maar dit is in elk geval wat mij een tijdje geleden opviel. 

Ik weet niet wat de 250D op het moment kost, maar is volgens mij ook niet heel duur.

Ik weet niet of het mag, maar ik vond deze vergelijking: https://www.spotshare.nl/blog/vergelijking-canon-eos-250d-met-2000d/#:~:text=De 250D is uitgerust met,maximaal Full HD (1080p).

 

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...