darka Geplaatst: 18 mei Delen Geplaatst: 18 mei Hebben meer mensen dit prive bericht gehad?? 1 Quote Weten wanneer stil te blijven, dat is de kunst. klikkerdeklik op mijn linktree en ervaar hoe ik things see Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PeterKosterHT Geplaatst: 18 mei Delen Geplaatst: 18 mei Nee, ik krijg alleen op FB uitnodigingen van bloedmooie jonge vrouwen van de andere kant van de wereld, die heel erg eenzaam zijn en dus snakken naar een bijna bejaarde Nederlander met een bierbuik 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vBartheld Geplaatst: 18 mei Delen Geplaatst: 18 mei Nee! Ik ook niet! Kennelijk ben jij alleen uitverkoren 😁 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hpjm Geplaatst: 18 mei Delen Geplaatst: 18 mei ik had hem wel, maar weer blijk ik niet uniek...lol 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rptonia Geplaatst: 19 mei Delen Geplaatst: 19 mei Ik heb dat op instagram. En doe er nooit wat mee Quote zoom.nl rptonia instagram Tonniereekers Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bladehans60 Geplaatst: 20 mei Delen Geplaatst: 20 mei ja, ook ik kreeg deze. heb het verzoek genegeerd. 1 Quote Zoom.nl: https://zoom.nl/profiel/bladehans60 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefanie71 Geplaatst: 21 mei Delen Geplaatst: 21 mei Op FB en Insta willen nog wel eens dat soort berichten binnenkomen, ik stuur ze naar de prullenbak Quote 📸 Zoom profiel: Stefanie71 Ook op 500px Insta en mijn eigen wixsite Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 22 mei Delen Geplaatst: 22 mei Krijg ze continu op Facebook. Foto's waar de nepheid al vanaf druppelt. En niet te vergeten waar de vrouwelijke rondingen je bijna de ogen uit steken. (sorry tegen de dames hier, niks tegen rondingen uiteraard 🙈) maar soms lijkt het nog net geen 3D foto. 🤣 2 2 Quote ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ingridgb Geplaatst: 23 mei Delen Geplaatst: 23 mei Ik krijg ze met regelmaat op insta, van die "Amerikaanse" mannen in artsen of leger outfit... Meteen blokkeren die idioten... En ook vaak van die privé-accounts met een profielfoto, waarvan je denkt: die heeft veel geld naar de plastisch chirurg gebracht 😉 Quote Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen: 📷 Zoom profiel 📷 Insta Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen