hermenvanlaar Geplaatst: 24 mei Delen Geplaatst: 24 mei Hai goededag allemaal. Mijn naam is Hermen en heb sinds gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer foto's geplaatst op Zoom. Wat mij echter gelijk opviel is de slechte kwaliteit van de geuploade foto. Wazig en onscherp, lijkt net of de foto's gecomprimeerd worden er veel ruis onderdrukking is toegepast. Ik vind dat heel erg jammer. Het doet de foto's geen recht. Hebben meer mensen daar last van? Groetjes, Hermen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PeterKosterHT Geplaatst: 24 mei Delen Geplaatst: 24 mei Als ik dat laatste uiltje van jou bekijk (mooie plaat trouwens) dan heeft ie even nodig om het beeld op te bouwen, dan zie je eerst een beeld dat net niet helemaal scherp is, maar daarne verspringt ie geeft ie 'm goed weer. Jouw uil is haarscherp op de ogen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ingridgb Geplaatst: 24 mei Delen Geplaatst: 24 mei Ik upload mijn foto's bijna altijd op groot formaat en dan duurt het even voordat de foto scherp is. Dat zie ik ook bij foto's van anderen, trouwens Quote Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen: 📷 Zoom profiel 📷 Insta Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefanie71 Geplaatst: 25 mei Delen Geplaatst: 25 mei Ik upload foto's naar internet juist altijd in klein formaat zodat websites (FB is er berucht om) er niet aan hoeven te rommelen Quote 📸 Zoom profiel: Stefanie71 Ook op 500px Insta en mijn eigen wixsite Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen