Ga naar inhoud

Workshop Lichttraining met Michiel Fischer LIVE


Michelle

Aanbevolen berichten

? Meld je nu nog aan voor de Workshop Lichttraining met Michiel Fischer LIVE op 15 juni om 19:30 uur! ?

>> Ik wil meedoen! <<

Wat gaan we doen? 

Het licht begrijpen is essentieel voor iedere fotograaf. Of dit nu voor een portret is of een landschap tijdens het gouden uur. Leer de fijne kneepjes van het vak door Michiel Fischer, lichtexpert en professioneel belichter.  Vanuit zijn studio laten we meerdere lichtopstellingen zien, en zorgen we dat je de basis leert om in je eigen foto's toe te passen. Leer niet alleen de praktische lichtopstellingen zelf, maar ook een stap verder: krijg controle over het licht in iedere situatie. ?

Facebook post_ 1200x628.png

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de helft gezien, toen haakte ik af. Niet omdat het niet interessant zou zijn, maar omdat ik ben gaan beseffen dat studiofotografie vooralsnog niet voor mij is weggelegd. Je hebt ruimte nodig en spullen die je kunt gaan benutten bij het maken van lichtopstellingen. En ik zag wat assistenten... maar dat is natuurlijk alleen voor pro's ? 

 

Kijk op zoom.nl: gietjedo

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, PeterKosterHT zei:

Oh, was het alleen over studiofotografie? Dan hoef ik ook niet terug te kijken. De eerste twee zinnen in dit draadje suggereerden iets anders...

Tja, die tweede zin en dan de tweede helft...  Misschien komt er nog een workshop Landschap fotografie tijdens het gouden (en ook het blauwe) uur. 

 

Kijk op zoom.nl: gietjedo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-6-2023 om 21:38, PeterKosterHT zei:

Oh, was het alleen over studiofotografie? Dan hoef ik ook niet terug te kijken. De eerste twee zinnen in dit draadje suggereerden iets anders...

Het was voornamelijk werken met studioflitsers en studiolampen @PeterKosterHT.

 

Op 17-6-2023 om 11:17, Gietjedo zei:

Misschien komt er nog een workshop Landschap fotografie tijdens het gouden (en ook het blauwe) uur. 

Ik denk dat voor landschapsfotografie tijdens het gouden- en blauwe- uurtje beter Bas Meelker kunnen uitnodigen, hij is hier in weer behoorlijk goed in.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Michelle zei:

Ja zeker een leuk idee! We gaan kijken of we iets kunnen doen op het gebied van landschapsfotografie tijdens het gouden- en blauwe uurtje ?

En als je dan toch met licht en landschap aan de slag gaat, neem dan ook het stukje flitsen in landschapsfotografie mee. Ik heb dat hoofdstukje bij een opleiding flitsfotografie gehad en tot dat moment nooit over nagedacht dat daar ook nog leuke mogelijkheden liggen, neem aan dat ik daarin niet de enige ben ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...