Ga naar inhoud

Kennen jullie dit, haha?


Ingridgb

Aanbevolen berichten

Gisteravond op pad om weer even wat foto's te maken. Op een gegeven moment krijg ik mijn fototas niet dichtgeritst, juist het vak waar de camera en objectieven in zitten. Ik baalde flink, want het was een fijne fototas (Lowepro Sling). Ik heb hem zeker al 15 jaar en wist precies wat in elk vakje zat (zoals reservebatterij, pleisters, heel korte handleidinkjes mbt koppeling met telefoon, bedraad afstandsbedieninkje, enz.) of paste (zoals pasjes, autosleutels, telefoon). Nu was ik wel eens aan het kijken naar een andere, net wat grotere fototas, maar ik vind die dingen best duur (blijf een Hollander, hé, hahaha). Ik ben echt niet krenterig (wel voor mezelf soms), maar zo'n tas vervangen als hij nog goed... nee.

Gisteravond dan toch maar eens gericht gekeken voor een nieuwe tas en weer uitgekomen bij een Lowepro Sling. Net is hij bezorgd en stiekem ben ik er dan toch wel blij mee, ondanks dat ik niet alle vakjes handig vind (sommige zijn erg diep, dus dat wordt grabbelen, hahaha). En ik mis het lenspoetsdoekje, dat vast zat in de oude tas. Die heb ik dus maar uit de oude tas geknipt en los in de nieuwe tas gedaan. 

  • Like 1

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Stefanie71 zei:

Het erg gehecht zijn aan je tas en dan zwaar moeten wennen aan een nieuwe? Dat ken ik wel ja. Dat wennen duurt toch maar even!

Haha, op zich ben ik er nu al blij mee, hoor, maar als ik straks weer op pad ga met de camera e.d. zal het ff zoeken worden waar ik alles ook weer gestopt heb, haha.

  • Like 1

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer overzicht te houden in mijn tas door dingen die ik niet gebruik er uit te gooien. Valt niet mee, want je weet maar nooit. Zeker voor iemand als ik die zich graag laat verrassen door wat hem overkomt.

Maar laatst is het me toch gelukt. Een adaptertje om mijn mobieltje op mijn statief te zetten. Leuk idee, maar waarom zou ik als ik mijn camera toch ook bij me heb. Weg er mee!:classic_biggrin: 

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, vBartheld zei:

Ik vul mijn tas altijd pas wanneer ik ermee op pad ga. Betekent dat hij altijd leeg is en ik alleen de dingen meeneem waarvan ik verwacht dat ik ze ga gebruiken. 

Wat ik wel merk, is dat hij te klein aan het worden is ?

Ik "bewaar" mijn camera + aanverwante zaken altijd in de tas. De oude tas (die dus ook eigenlijk wat te klein werd) had ook een aantal kleine vakjes, wat handig was voor bijv. reservebatterij, afstandsbedieninkje, extra geheugenkaartje e.d. De nieuwe tas heeft maar 1 kleiner vakje, de rest zijn grote(re) en vooral diepere vakken (niet handig voor de kleine rommeltjes). Dat gaat dus grabbelen worden, haha. 

  • Like 1

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even over de kleine spulletjes..

Die zitten bij mij in een soort tasje met rits. Lekker handig en dat tasje past precies in een vak van mijn Lowepro tas.inhoud is 2e kaartje, 2e batterij, de inbussleutel en nog wat prul..

 

De grap is dat ik een andere kop op mijn mini statief gekocht heb, die werd geleverd in een tasje met rits.

en toen had ik dus dat tasje over, omdat die nieuwe kop standaard op het mini statief zit.

  • Like 2

zoom.nl  rptonia

instagram Tonniereekers

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, rptonia zei:

Even over de kleine spulletjes..

Die zitten bij mij in een soort tasje met rits. Lekker handig en dat tasje past precies in een vak van mijn Lowepro tas.inhoud is 2e kaartje, 2e batterij, de inbussleutel en nog wat prul..

 

De grap is dat ik een andere kop op mijn mini statief gekocht heb, die werd geleverd in een tasje met rits.

en toen had ik dus dat tasje over, omdat die nieuwe kop standaard op het mini statief zit.

Dat kwam dus mooi uit ? 

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 26-6-2023 om 07:53, rptonia zei:

Even over de kleine spulletjes..

Die zitten bij mij in een soort tasje met rits. Lekker handig en dat tasje past precies in een vak van mijn Lowepro tas.inhoud is 2e kaartje, 2e batterij, de inbussleutel en nog wat prul..

 

De grap is dat ik een andere kop op mijn mini statief gekocht heb, die werd geleverd in een tasje met rits.

en toen had ik dus dat tasje over, omdat die nieuwe kop standaard op het mini statief zit.

Dat is handig ?

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...