Ga naar inhoud

Starter


BenCine

Aanbevolen berichten

Met een beetje film(video)ervaring toch overgestapt op een fotocamera, die ook met filmen kan worden ingezet. Met alle hulp wil ik een mix proberen van film- en fotobeelden. De verschillende elementen van film en foto dagen me uit tot het zoeken naar creatieve harmonie. Een beetje heimwee naar de traditionele dia-shows rond de haard, misschien?

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Voor mij ook een nieuw gebied. Nu met de Lumix GH6, na +10jaar filmen met Sony HDR2000E, is echt een hele omschakeling. Fotograferen zal ik waarschijnlijk meer aandacht gaan geven omdat voor het filmen (senioren leeftijd) echt veel energie nodig is om resultaten te bereiken. Als proef enkele settings geprobeerd, als start up...Groot-Ammers.tifP1000338.thumb.JPG.197815a2048f80a79241a450507de329.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 24-6-2023 om 23:28, BenCine zei:

Met een beetje film(video)ervaring toch overgestapt op een fotocamera, die ook met filmen kan worden ingezet. Met alle hulp wil ik een mix proberen van film- en fotobeelden. De verschillende elementen van film en foto dagen me uit tot het zoeken naar creatieve harmonie. Een beetje heimwee naar de traditionele dia-shows rond de haard, misschien?

Welkom !

Gezien je eerdere ervaring kan je je misschien op het maken van AV(audio-visuele)- reeksen storten. Een veel gebruikt programma (ook door mij) is "PTE" (pictures to exe). Hiermee kan je digitale slideshows maken met passende muziek. Het programma is niet duur en vrij gemakkelijk aan te leren (er staan instructievideo's op hun website).

Neem misschien hier ook eens een kijkje (voor voorbeelden) :   https://www.slideshowclub.com

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...