Ga naar inhoud

Groep op Zoom maken > niet mogelijk?


Ingridgb

Aanbevolen berichten

Op Zoom heb ik eens een paar groepen aangemaakt. Nu wilde ik er eentje bij maken, maar dat lukt al enige tijd niet. Als ik alles invul (titel, omschrijving e.d.) dan krijg ik de melding dat dit verplichte tekstvakken zijn, dus blijkbaar komt het niet goed door. 

Zijn er meer mensen, die dit ervaren?

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal het vanavond eens proberen. Kan ook aan je browser liggen, cookie instellingen, extensies, dat soort dingen.

Sowieso werkt dat groepen systeem niet goed. Kijk bijvoorbeeld naar de groep Sony, toch niet het kleinste cameramerk. De laatste 22 foto's zijn van mij, de laatste keer dat iemand anders iets plaatste is een half jaar geleden. Er zijn groepen waar ik me voor aangemeld heb, maar nooit toegelaten ben. Kennelijk kijken de oprichters er niet meer naar om. 

aangepast door PeterKosterHT
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik inderdaad ook gemerkt met sommige groepen, dat je niet wordt toegelaten. Kijk je dan op het profiel van degene, die de groep gemaakt heeft, dan zijn de nieuwste foto's van die persoon van jaren geleden. 

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, PeterKosterHT zei:

Op de oude site werd je automatisch tot elke groep toegelaten, op de nieuwe niet meer. Misschien moet de redactie eens opruiming houden en niet-0actieve groepen er gewoon uit gooien. 

Als je een groep aanmaakt, kun je aanvinken of iemand eerst "toestemming" moet krijgen om toegelaten te worden. Wat betreft de oude - niet meer actieve - groepen: via de zoekfunctie kom je er nog wel terecht en dus kun je er nog wel inspiratie op doen voor locaties bijv.

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, PeterKosterHT zei:

Ik heb in twee browsers (Vivaldi en Opera)  geprobeerd een groep aan te maken, maar krijg precies hetzelfde probleem.

Ik had al een vermoeden dat het een storing is. Hopelijk leest één van de moderators dit topic 🙂

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...