ArendBrink Geplaatst: 31 augustus Delen Geplaatst: 31 augustus Hoi, Gisteren heb ik mijn nieuwe flitser binnengekregen. Een Godix Speedlite V350C. Daar hoort ook een accu bij. Nu is mijn vraag eigenlijk: is het voor de flitser én accu verstandig om hem erin te laten zitten of moet ik deze na het fotograferen eruit halen, ervan uitgaande dat ik wel dagelijks fotografeer. Ik ben een beginneling op dit gebied en ontvang graag wat tips hierover. Uw advies stel ik zeer op prijs. Dank u bij voorbaat! Arend Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
darka Geplaatst: 31 augustus Delen Geplaatst: 31 augustus waarom zou je de accu uit een flitser moeten halen en laat je m wel 2 jaar in je afstandsbediening van de tv zitten, om maar wat te noemen. 1 Quote Weten wanneer stil te blijven, dat is de kunst. klikkerdeklik op mijn linktree en ervaar hoe ik things see Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefanie71 Geplaatst: 31 augustus Delen Geplaatst: 31 augustus Alleen als ik spul voor langere tijd opberg dan haal ik de accu eruit 1 Quote 📸 Zoom profiel: Stefanie71 Ook op 500px Insta en mijn eigen wixsite Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ArendBrink Geplaatst: 31 augustus Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus Bedankt voor uw snelle reactie. Ik weet nu dat ik de accu rustig in de flitser kan laten zitten! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen