Ga naar inhoud

Steeds opnieuw inloggen op Zoom?


Ingridgb

Aanbevolen berichten

Het valt mij op dat de afgelopen week telkens opnieuw moet inloggen op Zoom (niet op het forum) als ik via een linkje in de mail naar een foto van iemand wil gaan, die ik volg. Voorheen was dat niet zo. 

Nu heb ik ook de homepage van Zoom vastgezet staan bovenaan mijn scherm en daar hoef ik niet telkens opnieuw in te loggen. 

Ik ben dus benieuwd of meer mensen hier last van hebben of dat het wellicht aan mijn browser (Chrome) ligt.

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, PeterKosterHT zei:

Heb wel eens dat Zoom bij het overzicht van nieuwe foto's maar een paar plaatjes laadt, Druk ik dan op f5, krijg ik veel meer te zien.

Dat heb ik dan weer niet. Maar wel soms dat de URL wel verandert naar het profiel van een persoon, maar dat de foto's e.d. van mijn eigen profiel nog in beeld blijven. Pas na nog een keer enter laadt dan het profiel van de persoon, die ik wil bekijken.

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dezelfde ervaring als @Ingridgb Afgelopen week heb ik twee linkjes naar een geplaatste foto aangeklikt. Geen van beide toonde de foto. Alleen een spinner. Na enige minuten heb ik de, Edge, pagina gesloten. 

Zou @Michelle hier meer over kunnen zeggen?

aangepast door Bladehans60
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Bladehans60 zei:

Ik heb dezelfde ervaring als @Ingridgb Afgelopen week heb ik twee linkjes naar een geplaatste foto aangeklikt. Geen van beide toonde de foto. Alleen een spinner. Na enige minuten heb ik de, Edge, pagina gesloten. 

Zou @Michelle hier meer over kunnen zeggen?

Als jij het ook hebt in Edge, dan kan het dus niet aan Chrome liggen... Of het moet toevallig aan beide browsers liggen, haha. 

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm lastig te zeggen wat het probleem hier is voor iedereen. Misschien dat het allemaal een andere oorzaak heeft. Zelf moet ik inderdaad ook elke keer als ik de website bezoek opnieuw inloggen. Wellicht heeft dat te maken met mijn instellingen van Chrome of ad-blocker.

Ik zal het sowieso even aankaarten bij mijn (meer technische) collega's!

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...