Ga naar inhoud

Amateurtje


Abje

Aanbevolen berichten

Hoi, ik zal me even voorstellen. Ik ben Ab en loop sinds een aantal jaar met een Canon camera om mij nek veelvuldig op het Nationaal park de Hoge Veluwe. Grof wild vond en vind ik geweldig en nu probeer ik ook meer vogels te fotograferen. Ik fotografeerde meestal op de P- stand en hoorde dat dit onder de gevorderde fotograven de "paniekstand" genoemd word en ben me nu meer aan het verdiepen in mijn camera de canon r7 en ben in de m-stand aan het oefenen. Meestal gebruik ik als lens de Sigma 150-600mm. 

Groeten Ab

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ab, welkom en leuk dat je meedoet. Volgens mij heb je op een andere plek jouw vraag ook gesteld en antwoord gekregen. In aanvulling daarop: over jouw camera (ik bezit 'm ook) is veel te vinden. Ik heb veel gehad aan de informatieve artikelen en video's van Eoszine.nl. Neem eens de tijd en kijk op die website. De R7 is regelmatig aan het bod gekomen.  

Ik ben trouwens fan van de FV mode. Ga daar ook eens op zoeken op internet, deze link heb ik voor jou gevonden: 

 

 

Heel veel succes gewenst, Guido. 

  • Like 1
  • Thanks 1

 

Kijk op zoom.nl: gietjedo

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Gietjedo zei:

Hallo Ab, welkom en leuk dat je meedoet. Volgens mij heb je op een andere plek jouw vraag ook gesteld en antwoord gekregen. In aanvulling daarop: over jouw camera (ik bezit 'm ook) is veel te vinden. Ik heb veel gehad aan de informatieve artikelen en video's van Eoszine.nl. Neem eens de tijd en kijk op die website. De R7 is regelmatig aan het bod gekomen.  

Ik ben trouwens fan van de FV mode. Ga daar ook eens op zoeken op internet, deze link heb ik voor jou gevonden: 

 

 

Heel veel succes gewenst, Guido. 

Dank je wel Guido 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Bladehans60 zei:

Welkom Ab, Ook ik gebruik af en toe de FV modus en zie daar de voordelen van. 

Dank je wel. Ik ga ook zeker met de fv modus oefenen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-5-2024 om 12:06, Abje zei:

Hoi, ik zal me even voorstellen. Ik ben Ab en loop sinds een aantal jaar met een Canon camera om mij nek veelvuldig op het Nationaal park de Hoge Veluwe. Grof wild vond en vind ik geweldig en nu probeer ik ook meer vogels te fotograferen. Ik fotografeerde meestal op de P- stand en hoorde dat dit onder de gevorderde fotograven de "paniekstand" genoemd word en ben me nu meer aan het verdiepen in mijn camera de canon r7 en ben in de m-stand aan het oefenen. Meestal gebruik ik als lens de Sigma 150-600mm. 

Groeten Ab

Welkom Ab. Vr gr Jan Eigenraam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-5-2024 om 14:26, Gietjedo zei:

Hallo Ab, welkom en leuk dat je meedoet. Volgens mij heb je op een andere plek jouw vraag ook gesteld en antwoord gekregen. In aanvulling daarop: over jouw camera (ik bezit 'm ook) is veel te vinden. Ik heb veel gehad aan de informatieve artikelen en video's van Eoszine.nl. Neem eens de tijd en kijk op die website. De R7 is regelmatig aan het bod gekomen.  

Ik ben trouwens fan van de FV mode. Ga daar ook eens op zoeken op internet, deze link heb ik voor jou gevonden: 

 

 

Heel veel succes gewenst, Guido. 

Hele goede tip. Ik kende de Fv stand niet maar ga hier zeker mee aan de slag. Vr gr Jan

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...