Ga naar inhoud

Inloggen niet mogelijk op de site van Zoom.nl


Mink54

Aanbevolen berichten

Door Zoom.nl is mij op woensdag 29 mei 2024 gevraagd een nieuw wachtwoord daar men de site had verbeterd cq aangepast. Het is niet mogelijk om het gevraagde in de email uit te voeren.  Zo als men ziet is het wel mogelijk op het forum in te loggen . Een opmerking heb reeds een email verstuurd naar de redactie van Zoom.nl zonder reactie .

Onderaan de site staat wel het volgende "helaas zijn nog niet alle inlogproblemen verholpen. Meer info? klik hier "Ook helaas bij klik hier geen respons !!! 

Mijn vraag wat is er aan de hand en hebben meer leden dit probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gietjedo bedankt voor de reactie. Het voor mij niet mogelijk om de site van Zoom.nl via de browser te openen en in beeld te krijgen . Het tabblad geeft aan "500: interval server error" Cookies heb ik verwijderd en de computer menigmaal opnieuw opgestart !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Mink54 zei:

Gietjedo bedankt voor de reactie. Het voor mij niet mogelijk om de site van Zoom.nl via de browser te openen en in beeld te krijgen . Het tabblad geeft aan "500: interval server error" Cookies heb ik verwijderd en de computer menigmaal opnieuw opgestart !!

Hier kwam ik gisteravond ook achter :-(

 

Kijk op zoom.nl: gietjedo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor het meedenken. Inmiddels heb ik zelf enige mogelijkheden van "fouten" gecontroleerd. Er bleef niets anders over dan het cache volledig te verwijderen van de door mij gebruikte browser ( Google) . Via de browser "Edge""  was het namelijk wel mogelijk om in te loggen.  Het probleem is nu voor zowel beide browsers opgelost.

Het enige wat er wel is veranderd is mijn profielnaam, hierover zal ik met de redactie nog over mailen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe ontwikkelingen:

Ik heb 2 iMacs naast elkaar staan, waar van de oudere behoorlijk traag is. 

Maar dat stukje van renewolf lezend dacht ik het te proberen om op mijn oudere iMac eens in te loggen, welnu inloggen op het forum levert ook hier geen problemen op, echter de website van Zoom.nl gewoon openen lukt hier wel, (op mijn nieuwere iMac zelfs dat niet) echter het inloggen in mijn account, geeft de melding: "Er is iets misgegaan probeer het later opnieuw"

Daarbij moet ik wel vermelden dat beide computers dmv een okerkleurig balk onderin aangeven dat nog niet alle inlog problemen verholpen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-5-2024 om 15:57, Mink54 zei:

Door Zoom.nl is mij op woensdag 29 mei 2024 gevraagd een nieuw wachtwoord daar men de site had verbeterd cq aangepast. Het is niet mogelijk om het gevraagde in de email uit te voeren.  Zo als men ziet is het wel mogelijk op het forum in te loggen . Een opmerking heb reeds een email verstuurd naar de redactie van Zoom.nl zonder reactie .

Onderaan de site staat wel het volgende "hellaas zijn nog niet alle inlogproblemen verholpen. Meer info? klik hier "Ook helaas bij klik hier geen respons !!! 

Mijn vraag wat is er aan de hand en hebben meer leden dit probleem

Hi mink ja ik heb hetzelfde probleem tig keren wachtwoord gewijzigd en aangemaakt en telkens zegt de site wachtwoord niet juist is en of @email moet invullen terwijl gewoon een naam herkening invul.

Ookzelfde problematiek waar jij tegen aanloopt met de vraag wat gewijzigd is het ging voor de wijziging  werd gemaakt gewoon goed zonder problemen.

Ook onder steeds dat inlogproblemen niet verholpen zijn.

dammr.hawkeye020

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Stefanie71 zei:

Ik had m op automatisch inloggen staan en moest zojuist toch even opnieuw inloggen, nu staat wel m'n profielfoto weer goed

Zojuist zelfde ervaring meegemaakt. Het lijkt echt de goede kant op te gaan.

 

Kijk op zoom.nl: gietjedo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je problemen hebt met het bereiken van de site, verwijder dan even het cookie van Zoom. Bij velen werkt dat.

Je bent dan wel automatisch van de site uitgelogd en moet opnieuw inloggen. Dit gaat als volgt:

Chrome: Ga naar zoom.nl, en open direct links naast waar je de url invoert (adresbalk) op het instellingen-icoontje (of slotje, in sommige webbrowsers). Klik daarna op Cookies en sitegegevens, dan op Sitegegevens beheren en verwijder het cookie van Zoom.nl.

In Firefox ga je links van de adresbalk ook naar het slotje, dan naar Cookies en websitegegevens wissen en dan verwijderen.

Ook het schoon herladen van je browser kan helpen, ga hiervoor naar www.zoom.nl en klik tegelijkertijd op CTRL+F5 (Mac: Cmd + Shift + R).

 

Bij andere inlogproblemen even mailen naar redactie@zoom.nl, dan kijken we er na het weekend weer naar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, renewolf_zoom zei:

Op mijn iMac werkt het nu wel via chrome. Met Safari was inloggen nog steeds niet mogelijk. Na verwijderen van van het koekje lukt het daar nu ook.

 

Rene, laten we er even van uit gaan dat ik een complete digibeet ben (hoeven we eigenlijk niet van uit gaan want ik ben een digibeet) Ik gebruik Safari en een iMac. Hoe en waar verwijder ik die cookies, waar Julie het steeds over hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Botje zei:

Rene, laten we er even van uit gaan dat ik een complete digibeet ben (hoeven we eigenlijk niet van uit gaan want ik ben een digibeet) Ik gebruik Safari en een iMac. Hoe en waar verwijder ik die cookies, waar Julie het steeds over hebben?

In de werkbalk bovenaan het scherm staat geschiedenis. Als je daarop klikt zie je ergens wissen staan. Daarmee wis je de hele geschiedenis van de browser en daarmee ook de cookies. Dat is de meest snelle methode. Je moet dan wel overal opnieuw inloggen.

Het kan ook via de instellingen van safari. Zo uit het hoofd kan ik niet zeggen welke tabjes en knoppen je precies moet drukken om de hele lijst van cookies te zien te krijgen. In de lijst staat ergens zoom en daar kun je het betreffende koekje ook wissen.

je zou op google ook kunnen zoeken naar cookies verwijderen imac. 
succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Botje Volgens mij werkt de werkwijze in deze afbeelding ook op Safari ... Ga eerst naar Zoom.nl (ook als de site helemaal niet laadt verder). Open direct links naast waar je de url invoert (adresbalk) het instellingen-icoontje (of slotje, in sommige webbrowsers). Klik daarna op Cookies en sitegegevens, dan op Sitegegevens beheren en verwijder het cookie van Zoom.nl (met het prullenbakje). 

cookie verwijderne.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, renewolf_zoom zei:

In de werkbalk bovenaan het scherm staat geschiedenis. Als je daarop klikt zie je ergens wissen staan. Daarmee wis je de hele geschiedenis van de browser en daarmee ook de cookies. Dat is de meest snelle methode. Je moet dan wel overal opnieuw inloggen.

Het kan ook via de instellingen van safari. Zo uit het hoofd kan ik niet zeggen welke tabjes en knoppen je precies moet drukken om de hele lijst van cookies te zien te krijgen. In de lijst staat ergens zoom en daar kun je het betreffende koekje ook wissen.

je zou op google ook kunnen zoeken naar cookies verwijderen imac. 
succes

 

6 uren geleden, theskeslijkerman zei:

@Botje Volgens mij werkt de werkwijze in deze afbeelding ook op Safari ... Ga eerst naar Zoom.nl (ook als de site helemaal niet laadt verder). Open direct links naast waar je de url invoert (adresbalk) het instellingen-icoontje (of slotje, in sommige webbrowsers). Klik daarna op Cookies en sitegegevens, dan op Sitegegevens beheren en verwijder het cookie van Zoom.nl (met het prullenbakje). 

cookie verwijderne.png

Het is mij inmiddels gelukt om alle Cookies te verwijderen en inderdaad kan ik nu tenminste weer op de website van Zoom.nl komen, echter inloggen wil nog steeds niet lukken, zelfs na het veranderen van mijn wachtwoord wilde het ook niet lukken.

image.png.e7d17f1f0f41533ade24dea1465e5a9a.png

Ik heb inmiddels maar weer eens een email naar de redactie gestuurd.

Ik wacht het nu verder af.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-6-2024 om 15:17, Botje zei:

Ik heb net ontdekt dat ik wel op "forum.zoom.nl" en "zoomacademy.nl" kan inloggen, echter zoom.nl en zoom magazine willen niet lukken.

By the way, ik gebruik Safari als browser.

Hoera! Ik kan weer gewoon inloggen In "Zoom.nl" en op het "Forum.zoom.nl"

In een nieuwe uitleg van de beheerder (zie de oranje balk onderin) wordt vermeld dat men (als men met Safari werkt) de cookies onder "instellingen,/geavanceerd" moet blokkeren/deblokkeren, welnu in de eerste instantie heb ik de cookies geblokkeerd, waarna ik alleen maar die 3 rode balletjes in beeld kreeg. Nadat ik daar de cookies weer gedeblokkeerd had kon ik weer gewoon inloggen op Zoom.nl.

Mijn dank aan die mensen welke het probleem hebben opgelost🙏

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...