Ga naar inhoud

Ik mag mijn foto's niet omschrijven?!?


just4fun

Aanbevolen berichten

Als ik een foto upload krijg ik de tekst dat er tegen de regels van Zoom bepaalde ongewenste woorden in mijn beschrijving van mijn foto zouden staan?????

Heel vreemd, want ik gebruik geen vreemde of aanstootgevende woorden.....Wie heeft hier nog meer last van en wat bedoeld Zoom nu eigenlijk?!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dat van de week ook en toen bleek dat het woord "capsule" in mijn tekst voorkwam. Dat woord staat in het filter (bleek), ivm de spam. 

Hier (onderaan) zie je uitleg van Theska, de moderator/beheerder: 

 

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

@just4fun Kun je me (theske@zoom.nl) even een screenshot sturen van de titel + omschrijving van de foto die je wilt uploaden? Dan kan ik meekijken. We hebben een blacklist van woorden om spam tegen te gaan, maar we moeten natuurlijk een balans zien te vinden in het tegenhouden van de spam en het uploaden van gewone foto's! Je info kan ons helpen die blacklist te verbeteren. 

Groeten, Theske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-6-2024 om 12:02, Ingridgb zei:

Ik had dat van de week ook en toen bleek dat het woord "capsule" in mijn tekst voorkwam. Dat woord staat in het filter (bleek), ivm de spam. 

Hier (onderaan) zie je uitleg van Theska, de moderator/beheerder: 

 

Oh, oke. Bedankt voor je reactie, tsja, jammer dat er filters moeten worden toegepast maar wel begrijpelijk na al die spamberichten op Zoom.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...