Ga naar inhoud

Gina Heynze


GinaHeynze

Aanbevolen berichten

Eigenlijk ben ik geen nieuwkomer maar ik zie net dat ik mezelf nooit heb voorgesteld. Ik ben geboren in 1962 en sinds ongeveer 7 jaar fotografeer ik serieus. Erg (soms wel eens TE erg) fanatiek. Het is een echte passie geworden. Elke dag ben ik met fotografie bezig en als er geen foto gemaakt kan worden dan pruts ik met de foto's die ik al heb. Ik vind namelijk ontwikkelen en bewerken even leuk als het fotograferen zelf. 

Ondertussen ben ik semiprofessioneel fotograaf. Dat wil in mijn geval zeggen dat ik soms opdrachten aanneem. het grootste deel echter is voor mijn hobby en dat is natuurfotografie. Regelmatig post ik foto's op Zoom, Flickr, Facebook, 500PX en Instagram. Ik heb ook een eigen website. Overal publiceer ik onder mijn eigen naam.

Ik werk met Sony en heb tot mijn beschikking: Camera's: A9, A7III en RX10 IV. Lenzen: 100-400, 200-600, 50mm, 24-105, 90mm en een Lensbaby Sol. Verder nog wat randapparatuur. Ik fotografeer het liefste buiten maar ik heb ook een kleine studio tot mijn beschikking met lampen en flitsers. Om mijn foto's te ontwikkelen heb ik meerdere programma's.

Wil je iets van me weten? Vragen staat vrij.

  • Like 3

A photo a day keeps the doctor away! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 26-10-2023 om 07:42, Stefanie71 zei:

Ik heb je foto's op 500px eens bekeken (want ik krijg op zoom weer eens geen mensen gevonden ... ander topic wat ik hierna ga typen) maar wat een prachtige collectie heb je daar staan! 

Dank je wel voor het kijken en voor je compliment. Ik ga bij jou ook eens kijken. Het forum zit nog niet in mijn systeem. Daarom komt mijn antwoord wat laat 😅

  • Like 1

A photo a day keeps the doctor away! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-10-2023 om 23:03, PeterKosterHT zei:

Op je profielpagina op Zoom staan ook de nodige mooie foto's. Mijn stem gaat naar de landende grutto, die vind ik nog net iets mooier dan de vliegende (biddende?) hop.
Tip, maak hier op dit forum een sig aan en zet daarin de link naar je profiel op de galerij.
Welkom trouwens.

Dank je wel maar wat is een "sig". Ik ben geen digibeet maar dat ken ik niet. Moet mijn weg in het forum nog even vinden.

A photo a day keeps the doctor away! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Stefanie71 zei:

sig als in Engelse afkorting voor handtekening 🙂

Nou..................... bijna goed 😉
Sig als in Signature! Wat in het NL handtekening betekend. 🙂 LOL



@GinaHeynze natuurlijk ook alsnog een welkom hier 🙂

  • Thanks 1

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...