Ga naar inhoud

Foto tags toevoegen


YongleiOfficial

Aanbevolen berichten

Gast Michelle

Je kunt tags met terugwerkende kracht toevoegen aan foto's door op "foto bewerken" te klikken als je een foto hebt geopend, maar ik ga ervanuit dat je dat dan al hebt gevonden.

Als het toch niet blijkt te werken kan het gaan om een bug. Misschien heb je een screenshot waar het fout gaat? Anders kun je ook altijd even mailen naar redactie@zoom.nl met wat screenshots waar de fout ligt, en dan kunnen we kijken of het inderdaad om een bug gaat.

(ik heb dit topic ook even in de juiste categorie gezet.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Michelle zei:

Je kunt tags met terugwerkende kracht toevoegen aan foto's door op "foto bewerken" te klikken als je een foto hebt geopend, maar ik ga ervanuit dat je dat dan al hebt gevonden.

Als het toch niet blijkt te werken kan het gaan om een bug. Misschien heb je een screenshot waar het fout gaat? Anders kun je ook altijd even mailen naar redactie@zoom.nl met wat screenshots waar de fout ligt, en dan kunnen we kijken of het inderdaad om een bug gaat.

(ik heb dit topic ook even in de juiste categorie gezet.)

 

Ah sorry, ik had hem in de verkeerde categorie gezet. Bedankt voor het aanpassen!

Ik heb het inderdaad al geprobeerd bij "foto bewerken". Dit lukt nog, maar  als ik dan op de balk "Tags bij je foto" dan kan ik hier niet op klikken om tags toe te voegen. Normaal gesproken zou die tekst verdwijnen en kan ik hier zelf iets noteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Michelle

Ja precies, zo zou het moeten werken. Vreemd dat het dan niet werkt! Het beste kun je dit melden bij redactie@zoom.nl, dan kan het worden gedeeld met de juiste collega's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, ko3ntje zei:

Het lukt momenteel wel. Heb zelf ook even getest. Eventueel screenshot van wat er wel of niet gebeurd. ?

Ik kan hier niets neerzetten, Ik kan alleen de tags verwijderen en de text in de balk selecteren, maar ik kan geen tags toevoegen, dit is bij al mijn foto's zo.
Ik heb net een mail naar redactie@zoom.nl gestuurd.

Screen Shot 2022-04-25 at 11.55.01.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, ko3ntje zei:

Ik kon klikken waar nu staat TAGS BIJ JE FOTO..... 

En dan iets invullen 

Screenshot_2022-04-25-12-06-40-585_com.android.chrome.jpg

 

Mij lukt het helaas nog steeds niet, zowel op mijn telefoon als via mijn laptop. Ik wacht even het antwoord af van de redactie. Ik heb het ook geprobeerd in diverse webbrowsers   ?
Bedankt voor het antwoorden. 

aangepast door YongleiOfficial
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...