wilkivits Geplaatst: 9 november Delen Geplaatst: 9 november Ik weet niet of het cafe de plek is voor deze vraag. Op 1 Dec is er weer een livestream, masterclass photoshop als ik het goed heb. Is deze livestream op een later tijdstip terug te kijken, ik kan waarschijnlijk niet aanwezig zijn op 1 Dec. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Michelle Geplaatst: 10 november Delen Geplaatst: 10 november Hoi! Die livestream is voor abonnees van Zoom Academy, dus als je abonnee bent kun je de livestream gewoon in de cursus terugkijken! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GinaHeynze Geplaatst: 28 november Delen Geplaatst: 28 november Op 10-11-2023 om 08:06, Michelle zei: Hoi! Die livestream is voor abonnees van Zoom Academy, dus als je abonnee bent kun je de livestream gewoon in de cursus terugkijken! Dat is uiteraard prima maar ik wil gewoon live kijken echter...Ik heb aangemeld en geen bevestiging gekregen. Wel een herinnering dus nog maar eens aangemeld. Weer geen bevestiging. Heb het ook via e-mail gemeld maar geen reactie. Wat gaat er fout? Quote A photo a day keeps the doctor away! Website Zoomsite Flickr Instagram Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Michelle Geplaatst: 30 november Delen Geplaatst: 30 november @hanskl Hoi Hans, zou jij hier even naar kunnen kijken? We hadden wel een bevestigingsmail aan staan voor de Lightroom livestream, maar blijkbaar ging het proces niet bij iedereen goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lenjan Geplaatst: 30 november Delen Geplaatst: 30 november Hier ook geen bevestigingsmail gehad. Quote Groet, Jan Instagram: lenjan Zoomprofiel: lenjan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GinaHeynze Geplaatst: 22 uren geleden Delen Geplaatst: 22 uren geleden Op 30-11-2023 om 14:08, Michelle zei: @hanskl Hoi Hans, zou jij hier even naar kunnen kijken? We hadden wel een bevestigingsmail aan staan voor de Lightroom livestream, maar blijkbaar ging het proces niet bij iedereen goed. Bij e livestream over PS heb ik het boek besteld maar dat is nog niet geleverd. Kan dat kloppen? Quote A photo a day keeps the doctor away! Website Zoomsite Flickr Instagram Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen