Ga naar inhoud

Even stoom afblazen...


GinaHeynze

Aanbevolen berichten

Ik ben geen huwelijksfotograaf maar om iemand te helpen heb ik lowbudget een reportage gemaakt van 4 uur op een huwelijk. Gewoon omdat ik het leuk vond om te proberen en ook eerlijk geweest over het feit dat men geen droomfoto's moest verwachten. Toch heb ik mooie foto's kunnen maken en om dit zelf te oefenen heb ik ook nog een album gemaakt. Alles samen voor echt een heel laag bedrag. Omdat alles heel snel moest zijn er geen goede afspraken gemaakt. Niet omtrent de gang van zaken tijdens het huwelijk en ook zijn mijn Algemene Voorwaarden niet schriftelijk bevestigd. Vanaf het moment dat ik arriveerde 's morgens ging alles al heel raar. Ik wilde bijna terug naar huis gaan maar dat vond ik dan ook wel weer een dingetje dus ik bleef maar mijn onbestendige gevoel bleef. Vandaag hebben ze het album opgehaald wat echt heel mooi geworden is en toen werd me en passant verteld dat een aantal van de digitaal doorgestuurde foto's versneden is en omgezet zijn naar zwart-wit. Toen ik zei dat dat niet mocht omdat er copyricht op rust kreeg ik een grote mond. Ze hadden de foto's betaald en mochten er mee doen wat ze wilden. Ik heb hem gezegd dat hij dat mis had. Toen werd meneer een soort van agressief en ik ook bijna. Enfin ik zit nog te sidderen van kwaadheid. Ik heb wel mijn les geleerd (denk ik). Fijn dat ik hier onder "soortgenoten" even stoom kan afblazen. Ik ben een beetje dom geweest.....

  • Like 2

A photo a day keeps the doctor away! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites