Ga naar inhoud

Afdrukken


starthier

Aanbevolen berichten

Bij wie laten jullie je afdrukken maken? Ik deed dit meestal zelf met de kleurenprinter, maar laat nu de vergrotingen afdrukken bij de Duitse Mediamarkt. Zij leveren een hoogglans foto van 45x30cm. op Fuji papier voor 95 cent. Deze gebruik ik voor op de clubavonden of voor thuis. Bij de Hema ben ik voor dit formaat 6 euro kwijt, bij Albelli 6.99 euro, Cewe 9.95 euro

  • Like 6
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heel tevreden over Fotocadeau

Je kan je hier ook registreren als fotograaf (niks van kvk vereist) dan krijg je tevens een eigen persoonlijke kortingscode voor eigen bestellingen voor met korting te bestellen.
en je kan voor je eigen klanten eventueel hier ook laten bestellen en afdrukken, en zij versturen al dan niet "white label" aan jou klanten.

 

ideaal. ik vind het een aanrader

Daarnaast ontvang je een gratis sample!

  • Like 2
  • Thanks 1

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-1-2022 om 08:57, starthier zei:

Bij wie laten jullie je afdrukken maken? Ik deed dit meestal zelf met de kleurenprinter, maar laat nu de vergrotingen afdrukken bij de Duitse Mediamarkt. Zij leveren een hoogglans foto van 45x30cm. op Fuji papier voor 95 cent. Deze gebruik ik voor op de clubavonden of voor thuis. Bij de Hema ben ik voor dit formaat 6 euro kwijt, bij Albelli 6.99 euro, Cewe 9.95 euro

Wow dat scheelt nogal wat! Online gaat dat zeker niet, bij de Duitse MediaMarkt of wel?

www.frozenmemory.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-1-2022 om 21:58, Bladehans60 zei:

En hoe staat het met een eigen printer? Ik heb een 10 jaar oude Canon MG5250. Mijn criteria zijn; kunnen scannen/kopiëren en CD/DVD printen.

Welk merk gebruiken jullie? En is dat een A4 of zijn er ook forumleden met een A3 printer?

 

Bij mij staat een HP Photosmart printer scanner die ik alleen nog maar voor dat laatste gebruik

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een

Canon pixma G550 printer, met inktflesjes

die we regelmatig gebruiken, ik heb in de kamer 2 ezeltjes staan (waar je foto's op kan zetten) en daarop wissel ik regelmatig van foto's.

Ook moet ik voor de fotocursus steeds foto's meenemen.

Afdrukken deed ik bij Albelli.

  • Like 2

zoom.nl  rptonia

instagram Tonniereekers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-1-2022 om 22:16, FrozenMemory zei:

Wow dat scheelt nogal wat! Online gaat dat zeker niet, bij de Duitse MediaMarkt of wel?

Gaat natuurlijk online wel, maar ik haal ze zelf af in de winkel. Of ze ook naar het buitenland de foto's versturen weet ik niet, dat zou dan 2 euro meer kosten

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...
  • 5 weken later...

Voor zwart wit afdrukken gebruik ik meestal Innova papier 040. I.c.m. Epson 700 geeft dat ongekend diep zwart en vrij van kleurzwemen. Het printen is voor mij onderdeel van het proces, ik besteed dat dus niet uit. Inlijsten doe ik met een metalen passe partout. De foto's zitten vast met magneetjes zodat ik desgewenst snel kan wisselen.

  • Like 1

Straatfotografie & workshops studio met continulicht: www.annohuidekoper.nl

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
  • 3 weken later...
Op 9-2-2022 om 12:49, vBartheld zei:

Tot A4 print ik zelf uit met mijn EPSON ET8500 (erg blij mee) op Ilfond papier (ook erg blij mee). Eigenlijk heb ik nog niet een foto willen bestellen op groter formaat. Misschien is fotocadeau dan wel een goed idee, ik zal eens kijken ? 

ik had nu wel een foto die groter wilde laten afdrukken, die is (via mijn vriendin) op D-bont afgedrukt 90x60 en hangt in de woonkamer... daar ben ik dus erg blij mee.

duinen zee palen angeli 1.jpg

  • Like 3

zoom.nl  rptonia

instagram Tonniereekers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...