starthier Geplaatst: 13 januari 2022 Delen Geplaatst: 13 januari 2022 Bij wie laten jullie je afdrukken maken? Ik deed dit meestal zelf met de kleurenprinter, maar laat nu de vergrotingen afdrukken bij de Duitse Mediamarkt. Zij leveren een hoogglans foto van 45x30cm. op Fuji papier voor 95 cent. Deze gebruik ik voor op de clubavonden of voor thuis. Bij de Hema ben ik voor dit formaat 6 euro kwijt, bij Albelli 6.99 euro, Cewe 9.95 euro 7 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 13 januari 2022 Delen Geplaatst: 13 januari 2022 Dat is nog eens een goede tip. en geen geld 🙂   of ja minder geld 😉  tnx  3 Quote ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hjhvanbussel Geplaatst: 13 januari 2022 Delen Geplaatst: 13 januari 2022 Goede tip! Scheelt enorm veel geld. Voor gebruik in huis bestel ik de afdrukken bij Xpozer. Goede kwaliteit en mooi ophang systeem.   4 Quote 📷 Eyes like a shutter, Mind like a lens 📸 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 13 januari 2022 Delen Geplaatst: 13 januari 2022 Zelf heel tevreden over Fotocadeau Je kan je hier ook registreren als fotograaf (niks van kvk vereist) dan krijg je tevens een eigen persoonlijke kortingscode voor eigen bestellingen voor met korting te bestellen. en je kan voor je eigen klanten eventueel hier ook laten bestellen en afdrukken, en zij versturen al dan niet "white label" aan jou klanten.  ideaal. ik vind het een aanrader Daarnaast ontvang je een gratis sample! 2 1 Quote ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
starthier Geplaatst: 14 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2022 Ja hjhvanbussel xpozer levert ook een prima kwaliteit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maaikezaal Geplaatst: 16 januari 2022 Delen Geplaatst: 16 januari 2022 Ik ben zelf fan van Profonet. Mooie kwaliteit voor een redelijke prijs en een hoop opties! 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lenjan Geplaatst: 16 januari 2022 Delen Geplaatst: 16 januari 2022 Al een tijd geleden dat ik wat heb af laten drukken maar was ook altijd heel tevreden met Profotonet Quote Groet, Jan Instagram:Â lenjan Zoomprofiel: lenjan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bladehans60 Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 En hoe staat het met een eigen printer? Ik heb een 10 jaar oude Canon MG5250. Mijn criteria zijn; kunnen scannen/kopiëren en CD/DVD printen. Welk merk gebruiken jullie? En is dat een A4 of zijn er ook forumleden met een A3 printer?  Quote Zoom.nl:  https://zoom.nl/profiel/bladehans60 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lenjan Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 Heb al jaren geen printer meer. Mijn laatste was een Canon PIXMA IP4000. Die werd toen al zo vaak gebruikt dat de inkt opgedroogd was als ik hem een keer nodig was.😉 1 2 Quote Groet, Jan Instagram: lenjan Zoomprofiel: lenjan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FrozenMemory Geplaatst: 22 januari 2022 Delen Geplaatst: 22 januari 2022 Op 13-1-2022 om 08:57, starthier zei: Bij wie laten jullie je afdrukken maken? Ik deed dit meestal zelf met de kleurenprinter, maar laat nu de vergrotingen afdrukken bij de Duitse Mediamarkt. Zij leveren een hoogglans foto van 45x30cm. op Fuji papier voor 95 cent. Deze gebruik ik voor op de clubavonden of voor thuis. Bij de Hema ben ik voor dit formaat 6 euro kwijt, bij Albelli 6.99 euro, Cewe 9.95 euro Wow dat scheelt nogal wat! Online gaat dat zeker niet, bij de Duitse MediaMarkt of wel? Quote www.frozenmemory.nl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
starthier Geplaatst: 23 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2022 @markdeweert Ik heb de foto's nog niet thuis laten sturen, omdat ik er vlakbij woon (kan er te voet naar toe), gewoon proberen. Je krijgt wel een foutmelding zouden ze niet naar het buitenland verzenden 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefanie71 Geplaatst: 27 januari 2022 Delen Geplaatst: 27 januari 2022 Op 17-1-2022 om 21:58, Bladehans60 zei: En hoe staat het met een eigen printer? Ik heb een 10 jaar oude Canon MG5250. Mijn criteria zijn; kunnen scannen/kopiëren en CD/DVD printen. Welk merk gebruiken jullie? En is dat een A4 of zijn er ook forumleden met een A3 printer?  Bij mij staat een HP Photosmart printer scanner die ik alleen nog maar voor dat laatste gebruik 1 Quote 📸 Zoom profiel: Stefanie71   Ook op 500px Insta en mijn eigen wixsite Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rptonia Geplaatst: 3 februari 2022 Delen Geplaatst: 3 februari 2022 Hier een Canon pixma G550 printer, met inktflesjes die we regelmatig gebruiken, ik heb in de kamer 2 ezeltjes staan (waar je foto's op kan zetten) en daarop wissel ik regelmatig van foto's. Ook moet ik voor de fotocursus steeds foto's meenemen. Afdrukken deed ik bij Albelli. 3 Quote zoom.nl rptonia instagram Tonniereekers Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vBartheld Geplaatst: 9 februari 2022 Delen Geplaatst: 9 februari 2022 Tot A4 print ik zelf uit met mijn EPSON ET8500 (erg blij mee) op Ilfond papier (ook erg blij mee). Eigenlijk heb ik nog niet een foto willen bestellen op groter formaat. Misschien is fotocadeau dan wel een goed idee, ik zal eens kijken 🙂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
starthier Geplaatst: 9 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2022 Op 22-1-2022 om 22:16, FrozenMemory zei: Wow dat scheelt nogal wat! Online gaat dat zeker niet, bij de Duitse MediaMarkt of wel? Gaat natuurlijk online wel, maar ik haal ze zelf af in de winkel. Of ze ook naar het buitenland de foto's versturen weet ik niet, dat zou dan 2 euro meer kosten 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bart.Hanssen Geplaatst: 14 januari Delen Geplaatst: 14 januari Ik heb de laatste tijd veel afdrukken laten maken bij Profotonet. De mogelijkheden die ze bieden en de kwaliteit vind ik super. Ook een snelle levering. ook erg mooie albums trouwens. gr Bart 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
straatfotograaf Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari Voor zwart wit afdrukken gebruik ik meestal Innova papier 040. I.c.m. Epson 700 geeft dat ongekend diep zwart en vrij van kleurzwemen. Het printen is voor mij onderdeel van het proces, ik besteed dat dus niet uit. Inlijsten doe ik met een metalen passe partout. De foto's zitten vast met magneetjes zodat ik desgewenst snel kan wisselen. 1 Quote Straatfotografie & ontwerp van passe partouts: www.staallijst.nl  Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mik2101 Geplaatst: 9 augustus Delen Geplaatst: 9 augustus Ik bestel altijd zelf bij Timbler. Zij hebben een eigen productie op AGFA en Canon printers. Erg goede kwaliteit en service, altijd aanspreekbaar. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rptonia Geplaatst: 24 augustus Delen Geplaatst: 24 augustus Op 9-2-2022 om 12:49, vBartheld zei: Tot A4 print ik zelf uit met mijn EPSON ET8500 (erg blij mee) op Ilfond papier (ook erg blij mee). Eigenlijk heb ik nog niet een foto willen bestellen op groter formaat. Misschien is fotocadeau dan wel een goed idee, ik zal eens kijken 🙂 ik had nu wel een foto die groter wilde laten afdrukken, die is (via mijn vriendin) op D-bont afgedrukt 90x60 en hangt in de woonkamer... daar ben ik dus erg blij mee. 2 Quote zoom.nl rptonia instagram Tonniereekers Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vBartheld Geplaatst: 25 augustus Delen Geplaatst: 25 augustus Dat snap ik! Mooie plaat 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rptonia Geplaatst: 28 augustus Delen Geplaatst: 28 augustus Dank je wel!! Quote zoom.nl rptonia instagram Tonniereekers Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen