Ga naar inhoud

Photowalk Rotterdam


marcoH

Aanbevolen berichten

Ik kan daar niet aan meedoen, heb wel hun website opgezocht en de route gevonden, die gelopen gaat worden. Die is best interessant om te doen. Je komt langs mooie plekken en zult ook met foto's thuiskomen, die je gelukkig gaan maken. Ik zou zeggen: doe mee en geniet. Hopelijk is het goed weer. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet geweest, had even andere prioriteiten. Maar als ik zie hoeveel mensen er zijn geweest, dan vind ik het niet heel erg. Zoiets lijkt me nog wel eens leuk, misschien met wat Zoom’ers. Rotterdam of Amersfoort. Maar een wat kleiner clubje lijkt me praktischer. Een groep van 50 man kan leuk zijn, maar niet voor een fotowandeling denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je gelijk in, voor stadsfotografie is een kleinere groep te verkiezen. Jaren geleden ben ik met een stuk of 5 andere zoomers ook op pad geweest in Rotterdam. We deelden ons af en toe op in groepjes en spraken dan een plek af, waar we elkaar weer zouden treffen. Maar wees met minimaal twee personen als je avondfotografie gaat doen. Wij kwamen er achter, dat er andere figuren waren, die interesse in onze uitrusting hadden. Dan is het in de hand houden van een statief wel een duidelijk teken, dat je voor je spullen zult knokken. Het kwam overigens niet zo ver, gelukkig maar. Maar het is wel een punt van aandacht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...