Ga naar inhoud

Wie ben ik, wel...


RonnyDB

Aanbevolen berichten

Mijn naam in Ronny en ik woon in België. Vandaag aangemeld op zoom.nl.
Ik fotografeer al jaren en ben begonnen met een compactcamera Canon Powershot A95, daarna een spiegelreflexcamera Nikon D90 en nu een Nikon D7500.
Bij voorkeur fotografeer ik wat er in de natuur leeft en vliegt maar soms fotografeer ik ook andere dingen.
Ik probeer steeds bij te leren want op dit moment gaan meer dan de helft van mijn foto's in de prullenmand, maar het betert ?

Iedereen mag reageren op mijn foto's, zo leer ik ook bij.

Beste groeten aan iedereen.
https://zoom.nl/profiel/ronnydb

  • Like 5

“Welke van mijn foto's is mijn favoriet? Degene die ik morgen ga nemen.”

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

ook als je gevorderd bent schiet je niet alleen maar continu knallers hoor. Ook dan gaan er van de 100 foto’s soms 80 weg. Gewoon lekker doorgaan en vooral bewaren wat jijzelf mooi vindt, niet alleen waarvan je denkt dat het op Instagram kan. 

aangepast door marcoH
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, marcoH zei:

Welkom!

ook als je gevorderd bent schiet je niet alleen maar continu knallers hoor. Ook dan gaan er van de 100 foto’s soms 80 weg. Gewoon lekker doorgaan en vooral bewaren wat jijzelf mooi vindt, niet alleen waarvan je denkt dat het op Instagram kan. 

Eens. In het digitale tijdperk hoef je geen fotorolletjes meer te kopen, dus schiet je er op los. De echte missers (onscherp, afgehakte lichaamsdelen, ik noem maar wat) gooi ik gelijk weg, maar de rest bewaar ik voor je weet maar nooit.
Ook van deze kant welkom trouwens.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ronny,

 

Welkom hier op dit toffe forum, waar je alles kunt vinden, is het niet te vinden kun je het vragen. en je krijgt nog antwoordt ook.

Toffen foto's die je maakt, en fouten blijf je ook maken, maar daar leer je van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Alfred zei:

Hey Ronny,
Welkom hier op dit toffe forum, waar je alles kunt vinden, is het niet te vinden kun je het vragen. en je krijgt nog antwoordt ook.

Dank je Alfred, en dan komt nu een vraagje.
Hoe plaats je die onderberichtjes onder een forumbericht? Bijvoorbeeld waar bij jou 'Panasonic G9' en zo staat.

  • Like 1

“Welke van mijn foto's is mijn favoriet? Degene die ik morgen ga nemen.”

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...