sgeerdsen Geplaatst: 10 november 2022 Delen Geplaatst: 10 november 2022 Sinds kort ben ik weer in het gelukkige bezit van een prachtige nikon d7200 (met sigma 150-600 en een nikon 18-70) Graag wil ik er een 35 of 50 bij, maar welke van de 2 moet ik halen? Ik ben al een aantal weken zo aan het twijfelen. Gaat beide om de 1.8 versies Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerard-20 Geplaatst: 10 november 2022 Delen Geplaatst: 10 november 2022 Ik heb zelf regelmatig een Nikon 35mm DX lens op mijn Nikon D7200 zitten. Ik ben er tevreden over deze combinatie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PeterKosterHT Geplaatst: 13 november 2022 Delen Geplaatst: 13 november 2022 Hangt er denk ik van af wat je wil. Ga je voor landschappen, zou ik voor 35 kiezen, voor portretten liever 50 of nog iets meer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lenjan Geplaatst: 13 november 2022 Delen Geplaatst: 13 november 2022 Dat is inderdaad iets wat je zelf het beste kan bepalen. Je hebt een Nikon 18-70. Op hoeveel mm gebruik je die het meest en zou je daar vaker f1.8 willen gebruiken. Quote Groet, Jan Instagram: lenjan Zoomprofiel: lenjan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
casper.dedroog Geplaatst: 19 januari Delen Geplaatst: 19 januari Voor portretten zou ik de 50 mm doen, voor bv straat fotografie zou ik de 35 mm nemen. Hopelijk heb je een keus kunnen maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen