Ga naar inhoud

Zoom.nl zoekt tester: Fujifilm X-T5


hanskl

Aanbevolen berichten

 
Zoom.nl zoekt voor komende editie van Zoom.nl magazine een fotograaf die de Fujifilm X-T5 wil testen. ?
 
Wil jij deze camera voor ons testen en er een review over schrijven? Stuur dan nu een ✏ email naar redactie@zoom.nl of reageer onder dit topic, liefst met link naar je Zoom.nl of Instagram-profiel. ?
 

XT5.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me geweldige camera. 

Hoor steeds meer goede dingen over Fuji in mijn omgeving. Wie weet wat toekomst brengt. 

Mocht er niemand interesse hebben, ik ben al aan de beurt geweest, maar toch haha.

Hoe dan ook al erg benieuwd naar de review. ??

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou deze graag willen testen. Ik heb ook binnenkort een fotoshoot staan met 2 modellen voor een nieuw te lanceren merk, wellicht leuk om dit te combineren. 
 

oh, by the weg, mijn Vero profiel staat in m’n bijschrift/handtekening. Instagram profiel is Dit

aangepast door marcoH
Info toegevoegd
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou mij leuk lijken deze camera te mogen uitproberen. Zelf heb ik de X-T3 en X-H1 en deze X-T5 zou een mogelijke opvolger voor één van de twee (of beiden) kunnen zijn.

Ik heb een account op Zoom.nl, zie hieronder, en ook op Flickr. Instagram heb ik niet. Wanneer wordt er een besluit genomen, wie mag testen? 

MVG Peter

https://flic.kr/ps/3P5MFb

en (oud profiel)
https://flic.kr/ps/V87Mo

 

Peter Winterswijk

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...