Ga naar inhoud

Hallo, ik ben Jeroen


jeroenpardon

Aanbevolen berichten

Hallo zoomers,

Mijn naam is Jeroen. Mijn hele leven heb ik altijd en enkel hobbies gehad waarin creativiteit centraal staat. Tekenen, ontwerpen in de breedste zin van het woord, schrijven en sinds een jaartje ook video en foto. Het filmen en editen van video begon met de aanschaf van een drone, en dat breidde zich uit naar het kopen van een "echte" camera waardoor ook fotografie steeds meer ruimte krijgt in mijn vrije tijd.

Door mijn registratie op zoom hoop ik, zoals het motto van de site ook aan geeft, mezelf te ontwikkelen en kennis te maken met anderen die dezelfde passie(s) delen. Momenteel trekken landschap- en straatfotografie mij het meest, maar wie weet wat er nog meer op mijn pad komt.

Ik heb sinds kort een website die nog volop in ontwikkeling is: jeroenpardon.nl

Zoom profiel: https://zoom.nl/profiel/jeroenpardon

Linktree: https://linktr.ee/jeroenpardon

aangepast door jeroenpardon
  • Like 7

Art is anything that's better than it needs to be

jeroenpardon.nl - fotografie & videografie | Instagram | VeroAirVūz

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

15 uren geleden, jeroenpardon zei:

Hallo zoomers,

Mijn naam is Jeroen. Mijn hele even heb ik altijd en enkel hobbies gehad waarin creativiteit centraal staat. Tekenen, ontwerpen in de breedste zin van het woord, schrijven en sinds een jaartje ook video en foto. Het filmen en editen van video begon met de aanschaf van een drone, en dat breidde zich uit naar het kopen van een "echte" camera waardoor ook fotografie steeds meer ruimte krijgt in mijn vrije tijd.

Door mijn registratie op zoom hoop ik, zoals het motto van de site ook aan geeft, mezelf te ontwikkelen en kennis te maken met anderen die dezelfde passie(s) delen. Momenteel trekken landschap- en straatfotografie mij het meest, maar wie weet wat er nog meer op mijn pad komt.

Ik heb sinds kort een website die nog volop in ontwikkeling is: jeroenpardon.nl

Zoom profiel: https://zoom.nl/profiel/jeroenpardon

Linktree: https://linktr.ee/jeroenpardon

Hallo Jeroen, vanaf nu ben ik niet meer het laatste nieuwe forumlid, dat ben jij nu. Je hebt mooie foto's gemaakt, ga daar vooral mee door.  Neem de tijd om het forum door te kijken en reageer gerust op onderwerpen waar de laatste reactie van een tijdje terug is geweest. Als je denkt een nieuw onderwerp te willen starten is het handig om eerst even te zoeken op het forum of het onderwerp al aan de orde is geweest. Ik wens je veel plezier. Vriendelijke groet, Guido

  • Like 3

 

Kijk op zoom.nl: gietjedo

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Alfred zei:

Jeroen Welkom hier.

1 Jaar met fotografie bezig, en dan al zulke pracht foto's plaatsen, Top hoor.

Prachtige website met nog mooiere foto's Top!!!!

Dank Alfred! Eigenlijk ben ik met fotografie pas echt begonnen tijdens mijn reis door IJsland in september dit jaar, voorheen concentreerde ik me voornamelijk op video (wat ik ook nog steeds erg leuk vind). Terugkijkend wist ik toen echt nog niet wat ik deed (niet dat ik wil beweren dat ik nu volleerd ben, integendeel) en had ik bekender willen zijn met de basisprincipes. Ik begin nu pas met het gevoel krijgen dat ik deze (en mijn apparatuur) begin te begrijpen. Goede reden om nog een keer terug te gaan natuurlijk :classic_biggrin:

  • Like 1

Art is anything that's better than it needs to be

jeroenpardon.nl - fotografie & videografie | Instagram | VeroAirVūz

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Gietjedo zei:

 

Hallo Jeroen, vanaf nu ben ik niet meer het laatste nieuwe forumlid, dat ben jij nu. Je hebt mooie foto's gemaakt, ga daar vooral mee door.  Neem de tijd om het forum door te kijken en reageer gerust op onderwerpen waar de laatste reactie van een tijdje terug is geweest. Als je denkt een nieuw onderwerp te willen starten is het handig om eerst even te zoeken op het forum of het onderwerp al aan de orde is geweest. Ik wens je veel plezier. Vriendelijke groet, Guido

Ik neem het stokje en de goede gebruiken graag van je over Gietjedo :classic_smile:

Dank verder iedereen voor het welkom, ik hoop hier nog veel te leren en te delen!

  • Like 2

Art is anything that's better than it needs to be

jeroenpardon.nl - fotografie & videografie | Instagram | VeroAirVūz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...