Ga naar inhoud

youtube kanalen


Andretty

Aanbevolen berichten

Je kent ze wel de youtube kanalen over fotografie. Review's over alles wat met fotografie te maken heeft. Een van de bekendste is denk ik Dpreview waar alle merken wel een keer voorbij komen. Meer gericht op een specifiek merk zijn er ook veel. Zo vind ik pal2tech erg leuk omdat ik ook een Fujifilm camera heb.

Laatst ontdekte ik Alain's Creatieve Reis in Fotografie kanaal, een Belg met een prettige manier van uitleggen over wat hij zoal doet maar ook technische tips, het maakt niet zoveel uit met wat voor merk je fotografeert heb ik gemerkt want, al zijn de menu's in de camera's anders, je komt er wel uit of het is een mooie vraag op dit forum.

groet,

André

  • Like 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Andretty zei:

Laatst ontdekte ik Alain's Creatieve Reis in Fotografie kanaal, een Belg met een prettige manier van uitleggen over wat hij zoal doet maar ook technische tips, het maakt niet zoveel uit met wat voor merk je fotografeert heb ik gemerkt want, al zijn de menu's in de camera's anders, je komt er wel uit of het is een mooie vraag op dit forum.

Bedankt voor die tip. Ik heb Alain's kanaal opgezocht en er een bladwijzer van gemaakt. Tips zijn altijd welkom, leren doen we.

  • Like 1

“Welke van mijn foto's is mijn favoriet? Degene die ik morgen ga nemen.”

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor photoshop kijk ik regelmatig naar de Youtube filmpjes van PiXimperfect, wel in het Engels maar heel duidelijke uitleg met bergen tips

PiXimperfect - YouTube

Voor reviews van objectieven kijk ik altijd even of Christopher Frost ze al vast heeft gehad, ook in het Engels maar degelijke tests zonder te veel gezever

Christopher Frost - YouTube  de gele CF filmpjes moet je hebben (of je moet gelovig zijn dan passen de groene je misschien ook wel)

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...