Andretty Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari Je kent ze wel de youtube kanalen over fotografie. Review's over alles wat met fotografie te maken heeft. Een van de bekendste is denk ik Dpreview waar alle merken wel een keer voorbij komen. Meer gericht op een specifiek merk zijn er ook veel. Zo vind ik pal2tech erg leuk omdat ik ook een Fujifilm camera heb. Laatst ontdekte ik Alain's Creatieve Reis in Fotografie kanaal, een Belg met een prettige manier van uitleggen over wat hij zoal doet maar ook technische tips, het maakt niet zoveel uit met wat voor merk je fotografeert heb ik gemerkt want, al zijn de menu's in de camera's anders, je komt er wel uit of het is een mooie vraag op dit forum. groet, André 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari @Andretty even zo vrij geweest en hem geplaatst in TIPS. aangezien je het hebt over een kanaal met tips? ? 1 Quote ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Andretty Geplaatst: 20 januari Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 3 minuten geleden, ko3ntje zei: @Andretty even zo vrij geweest en hem geplaatst in TIPS. aangezien je het hebt over een kanaal met tips? ? Dank je, misschien een betere plek 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RonnyDB Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari 7 uren geleden, Andretty zei: Laatst ontdekte ik Alain's Creatieve Reis in Fotografie kanaal, een Belg met een prettige manier van uitleggen over wat hij zoal doet maar ook technische tips, het maakt niet zoveel uit met wat voor merk je fotografeert heb ik gemerkt want, al zijn de menu's in de camera's anders, je komt er wel uit of het is een mooie vraag op dit forum. Bedankt voor die tip. Ik heb Alain's kanaal opgezocht en er een bladwijzer van gemaakt. Tips zijn altijd welkom, leren doen we. 1 Quote “Welke van mijn foto's is mijn favoriet? Degene die ik morgen ga nemen.” Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LievenLens Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari Als grote fan van Landschapfotografie kijk ik heel graag naar Photography online ( vooral landschap ) https://www.youtube.com/@PhotographyOnline 4 Quote Mijn portfolio kan je vinden op www.lievenlens.be Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bladehans60 Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari Verschillende korte instructie filmpjes 1 Quote Zoom.nl: https://zoom.nl/profiel/bladehans60 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefanie71 Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Voor photoshop kijk ik regelmatig naar de Youtube filmpjes van PiXimperfect, wel in het Engels maar heel duidelijke uitleg met bergen tips PiXimperfect - YouTube Voor reviews van objectieven kijk ik altijd even of Christopher Frost ze al vast heeft gehad, ook in het Engels maar degelijke tests zonder te veel gezever Christopher Frost - YouTube de gele CF filmpjes moet je hebben (of je moet gelovig zijn dan passen de groene je misschien ook wel) 3 Quote ? Zoom profiel: Stefanie71 Ook op 500px Insta en mijn eigen wixsite Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Andretty Geplaatst: 24 januari Auteur Delen Geplaatst: 24 januari Wat een leuk YouTube kanaal van PIXimperfect. Hij gaat wel snel dus vaker kijken. Wel meteen een hele leuke uitleg over een ( gratis ) site om zwart/wit foto's om te zetten naar kleur. Meteen uitgeprobeerd, geweldig om te zien hoe de z/w trouwfoto van mijn ouders uit 1950, er in kleur uitziet. Super leuk! 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefanie71 Geplaatst: 24 januari Delen Geplaatst: 24 januari 1 uur geleden, Andretty zei: Wat een leuk YouTube kanaal van PIXimperfect. Hij gaat wel snel dus vaker kijken. Ik heb 2 beeldschermen dus op het ene het filmpje op het ander Photoshop, af en toe stilzetten om het te proberen, werkt perfect 5 Quote ? Zoom profiel: Stefanie71 Ook op 500px Insta en mijn eigen wixsite Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vBartheld Geplaatst: 24 januari Delen Geplaatst: 24 januari Inderdaad dat, zo doe ik het ook. Erg handig 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen