Ga naar inhoud

eigen website


onne1954

Aanbevolen berichten

Met weebly heb ik geen ervaring, zelf heb ik Wix en voor de fotoclub hebben we One. Er zit enorm veel verschil tussen deze 2, ik vind Wix veel makkelijker in gebruik dan One, regelmatig zit ik te vloeken als ik bij One iets moet toevoegen en dat de hele layout om zeep helpt. Ik zie dat weebly ook een gratis basis aanbied dus als ik jou was zou ik het gewoon eens testen 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

dank voor jullie reacties, maar ik zoek sprecifiek iemand de Weebly gebruikt. Ik werk er al jaren mee naar volle tevredenheid.Kort geleden zijn er wat dingen veranderd en ik zou daarover graag even sparren met een weebly-gebruiker. Ik zou wel over willen naar WIX maar heb daar wat twijfels over. Dus ik h7oop dat e iemand nog gaat reageren. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit er al zeker 15 jaar en ben zo standvastig omdat het altijd erg goed werkt en bevalt. Oneindig veel mogelijkheden en externe apps. Mijn websites zijn inmiddels zo uitgebreid dat ik niet zeker ben dat als ik ze overzet al die mogelijheden mogelijk zijn bij een andere aanbieder. Maar , en dat is het jammere, ze zijn overgenomen en had Weeebly een top helpdesk, de laatste tijd is dat een stuk lastiger. Zoniet onmogelijk. Naast mijn fotosite heb ik ook mijn zakelijke sites en dat zou dramatisch zijn als dat misging. Dus ik hoop hier wat tips of zo te krijgen. ?

https://www.kleinecampingsenfrance.com/

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes dan met zoektocht.

Oneindig veel mogelijkheden en externe apps heb je trouwens bij tientallen aanbieders. 

Ligt ook aan het systeem waarmee je website vervolgens maakt. Blijft persoonlijke keuze hé. 

Pak als voorbeeld WORDPRESS kan je oneindig veel mee. En staat los van een provider. 

  • Like 2

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites