Ga naar inhoud

Popups


Time---traveler

Aanbevolen berichten

Helemaal gelijk Cor. Het lijken er steeds meer te worden.

Wat denk jij, zou Zoom.nl een lidmaatschap op de website moeten bieden zodat een abonnee voor een bescheiden prijs verschoond blijft van reclame pop-ups en banners?

Ik sluit overigens niet uit dat het onderwerp (onderdrukken van) irritante pop-ups al eerder is behandeld. Wie o wie kan daar wat over zeggen?

 

 

Kijk op zoom.nl: gietjedo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je wat naar onder gescrold had in dit hoofdstuk van het forum dan was je het topic al tegengekomen, maar inderdaad irritant net als de -tig  mailtjes over een nieuwe cursus in academy (en dan bedoel ik de -tig over telkens dezelfde cursus) je kunt volgens mij wel pop-ups blokkeren (weet niet precies hoe en ben inmiddels een kei in wegklikken) maar als je de mails uitzet dan krijg je ook geen berichten meer over wat je wel wilde weten ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ergens ingesteld dat ik van de Zoom-site geen popups meer wil zien, maar dan nog komen ze naar boven en moet ik telkens de pagina refreshen om de popup te laten verdwijnen. Zwaar irritant, aangezien ik vaak de foto's eerst aanklik om ze goed te kunnen bekijken en te lezen wat de zoomer er eventueel bij geschreven heeft. 

  • Like 1

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pop-up zijn erg vervelend, juist omdat je bij elke keer dat je een andere pagina van de site opent weer een (vaak dezelfde) pop-up verschijnt. Daar komt bij dat deze op een tablet lastig weg te klikken zijn. Het kruisje is zo klein zodat je meestal de pagina van de pop-up opent.
Nu snap ik ook wel dat je als uitgever de aandacht wil vestigen op producten en activiteiten maar het kan ook een keer te veel zijn.

Dit werkt eerder averechts dan dat het positief werkt. 

Ik zou het dan ook van harte toejuichen als de pop-up beperkt blijven tot 1 maal per dag. 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...