Ga naar inhoud

Hallo allemaal, even voorstellen


WheelieNick

Aanbevolen berichten

Hallo! 
 

Ik ben Nick, 28 jaar. Ik fotografeer sinds 2010, nu al meer dan 10 jaar met een Nikon D3200 spiegelreflex. Ook heb ik een bridge camera, de Nikon P610. Ik fotografeer graag steden bij avondlicht, avond en nacht fotografie is mijn grote hobby. 

 

Sinds 2017 zit ik door een progressieve ziekte in een rolstoel, maar dat belet me niet om de mooiste foto's te maken. Vandaar ook mijn naam "WheelieNick" 

 

Hierbij de link naar mijn Zoom.nl Portfolio: 

https://zoom.nl/profiel/wheelienick

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Botje zei:

Hallo Nick, ook namens mij welkom op dit forum, Stadsgezichten zijn niet helemaal mijn ding, maar op jouw "Zoom.n/profiel" zitten er naar mijn smaak wel een paar gelikte foto's tussen.

Dank! Voor mij is stadsfotografie in de avond echt helemaal het ding. Vroeger vond ik natuurfotografie ook wel echt heel gaaf maar sinds de rolstoel is dat een lastig ding geworden, de meeste natuurgebieden zijn niet best qua toegankelijkheid helaas 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, WheelieNick zei:

Dank! Voor mij is stadsfotografie in de avond echt helemaal het ding. Vroeger vond ik natuurfotografie ook wel echt heel gaaf maar sinds de rolstoel is dat een lastig ding geworden, de meeste natuurgebieden zijn niet best qua toegankelijkheid helaas 

Het is maar een tip hoor, maar de Amsterdamse Waterleidingduinen zijn redelijk begaanbaar in een rolstoel, heel veel verharde paden (met klinkers) naar mijn persoonlijke smaak zelfs iets te veel

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Botje zei:

Het is maar een tip hoor, maar de Amsterdamse Waterleidingduinen zijn redelijk begaanbaar in een rolstoel, heel veel verharde paden (met klinkers) naar mijn persoonlijke smaak zelfs iets te veel

Dank voor de tip! Dan Ga ik daar van de zomer zeker eens een kijkje nemen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-1-2024 om 11:25, WheelieNick zei:

Ik fotografeer graag steden bij avondlicht, avond en nacht fotografie is mijn grote hobby.

Welkom.

Welke lenzen heb je dan, dat moeten dat zeer lichtsterke lenzen zijn?

 

“Welke van mijn foto's is mijn favoriet? Degene die ik morgen ga nemen.”

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...