Ga naar inhoud

Voorstellen


mai_maikel

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Graag stel ik mij even voor.
Ik ben Maikel en woon aan de rand van de Veluwe. Ik ben regelmatig in het bos en op 1 of andere manier begint fotografie mij te interesseren.

Misschien omdat Youtube mij ineens allemaal filmpjes van Morten Hilmer laat zien of omdat ik ze ook allemaal kijk :)?

Verder heb ik nog 0 ervaring, maar verdiep mij graag eerst in iets voor ik er aan begin. Zo voorkom ik hopelijk een miskoop.

Groetjes Maikel 

 

  • Like 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Maikel, leuk dat je meedoet. Op Zoom.nl en op dit forum is veel te zien en te lezen. Het gebruik van de zoekfunctie kan wellicht behulpzaam zijn bij de oriëntatie. Op Zoom.nl is Natuur een van de categorieën waaronder 'Zoomers' de door hun gemaakte foto's kunnen plaatsen. Landschap en Macro zouden jou ook kunnen aanspreken.  En wat dacht je van Dieren? Keus te over. 

Maar dan komt de vraag welk budget heb je er voor over? Morten Hilmer heb ik opgezocht, hij lijkt mij een professional met veel ervaring en ruim budget. 

Overweeg een gebruikte camera/lens te kopen en doe daarmee ervaring op. Succes en veel plezier gewenst met wat ook voor jou een leuke hobby kan worden. 

  • Like 1

 

Kijk op zoom.nl: gietjedo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van harte welkom en natuurlijk heel veel fotografeer plezier ? 
Ook met mindere spullen kan je mooie foto's maken hoor... ik ben destijds begonnen met een instap Sony A100\

Het was niet een blijvertje maar wel echt veel van geleerd, zeker door de beperkingen van dat ding.

Meer van mijn beelden zien? Zie sharpfocus.nl | Fotograaf in Enkhuizen Noord Holland

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...