Ga naar inhoud

Gewonnen ondanks...


rptonia

Aanbevolen berichten

Wedstrijd van een fotozaak cameranu

De bedoeling was een foto maken vanaf bepaalde punten in ons land, daar was ook echt een markering aangebracht.

Aangezien Rotterdam niet zo heel ver weg in voor mij, had ik bedacht dat ik dat wel zou kunnen proberen.... Maar wat een rotweer iedere keer..

Tot ik me bedacht, oh ik heb nog wel ergens een foto die voldoet.... hoef ik de deur niet uit.

ff zoeken en door ONe1 gehaald de vogelpoep zo goed en kwaad van de tafel gepoetst. lukte niet helemaal netjes.

maar toch ingestuurd.... zag ik naderhand dat ik de foto nog beter had kunnen bijsnijden.

Maar ondanks dat het dus ook volgens mij niet perfect is heb ik toch gewonnen... en leuk bedrag om te besteden in die winkel..

conclusie smaken verschillen dus echt...

 

rotterdam wedstrijd.jpg

  • Like 3

zoom.nl  rptonia

instagram Tonniereekers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook gefeliciteerd @rptonia. Ook ik ben 1 van de gelukkige 20 winnaars, de waarde van de bon dat je kon winnen was zeker de moeite waart om mee te doen. Gek genoeg staat mijn foto wel tussen de getoonde foto's, het is ook wel een afwijkende foto met sneeuw op schokland. Ik moet wel zeggen dat ik mazzel had met het weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn vrije tijd speel ik CSGO en andere games  https://www.friv2online.com/nl Online games zijn een geweldige manier om te ontspannen en plezier te hebben. Of je nu alleen speelt of samen met vrienden, er zijn talloze spellen om uit te kiezen die geschikt zijn voor alle leeftijden en interesses. Het spelen van online games kan ook je vaardigheden verbeteren, zoals het vermogen om te multitasken, strategisch denken en probleemoplossing. Het is belangrijk om verantwoordelijk te blijven spelen en je bewust te zijn van de risico's van gokken. Maar als je op een veilige en verantwoorde manier speelt, kan het spelen van online games een leuke en spannende manier zijn om je vrije tijd door te brengen.

aangepast door darui
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...