Gietjedo Geplaatst: 11 mei Delen Geplaatst: 11 mei Er lijkt een storing gaande op zoom.nl. Zie regelmatig "Application error: a client-side exception has occured (see the browser console for more information)" 1 Quote Kijk op zoom.nl: gietjedo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vBartheld Geplaatst: 11 mei Delen Geplaatst: 11 mei Nergens last van (op mijn mobiele telefoon) wat probeer je te doen, wanneer je deze melding krijgt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
in2lapland Geplaatst: 11 mei Delen Geplaatst: 11 mei client-side exception has occured dat duid op een stuk javascript code op de zoom.nl site die niet begrepen wordt door de browser van de gebruiker dit kan je oplossen door: - cache te legen van de browser - blocking pluging extentions uit te schakelen - browser te updaten 1 Quote in2lapland Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hpjm Geplaatst: 11 mei Delen Geplaatst: 11 mei Zowel op Android en iOS ook storing, ook op Windows... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gietjedo Geplaatst: 11 mei Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 1 uur terug, vBartheld zei: Nergens last van (op mijn mobiele telefoon) wat probeer je te doen, wanneer je deze melding krijgt? Het komt op meerdere plekken voor: b.v. profiel willen wijzigen of op een foto klikken, waar den ook in eigen profiel of dat van een ander. Gebeurt op tablet (thuis) en op PC (kantoor). Quote Kijk op zoom.nl: gietjedo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gietjedo Geplaatst: 11 mei Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 54 minuten geleden, in2lapland zei: client-side exception has occured dat duid op een stuk javascript code op de zoom.nl site die niet begrepen wordt door de browser van de gebruiker dit kan je oplossen door: - cache te legen van de browser - blocking pluging extentions uit te schakelen - browser te updaten Ga morgen andere browser ptoberen. Gebruik nu Chrome. Quote Kijk op zoom.nl: gietjedo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gietjedo Geplaatst: 11 mei Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 25 minuten geleden, hpjm zei: Zowel op Android en iOS ook storing, ook op Windows... Ik heb de fout thuis op Android tablet en op kantoor op windows PC, op beide in Chrome browser. Quote Kijk op zoom.nl: gietjedo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MorphoLuna Geplaatst: 12 mei Delen Geplaatst: 12 mei Hetzelfde probleem: MacOS Catalina 10.15.7 Safari v15.3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefanie71 Geplaatst: 12 mei Delen Geplaatst: 12 mei Ik dacht even dat het bij mij prima werkte, paginas, nieuwsberichten etc. geen probleem, maar toe ik een foto groter wilde kijken kwam ie dan toch op: Application error: a client-side exception has occurred (see the browser console for more information). Dat was met Chrome dus ook even Edge getest (meer keus heb ik hier nu ff niet), daar werkt het wel. Quote 📸 Zoom profiel: Stefanie71 Ook op 500px Insta en mijn eigen wixsite Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gietjedo Geplaatst: 12 mei Auteur Delen Geplaatst: 12 mei (aangepast) Vanmorgen op kantoor een rondje op zoom.nl gemaakt in Chrome, nergens meer een foutmelding. Mijn tablet met Android geeft ook geen foutmelding meer. Het lijkt erop dat de storing ook bij de website beheerder is gezien en verholpen. Iedereen bedankt voor het meekijken/-denken. 12 mei aangepast door Gietjedo Aanvulling 2 Quote Kijk op zoom.nl: gietjedo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefanie71 Geplaatst: 12 mei Delen Geplaatst: 12 mei Hier inderdaad ook opgelost Quote 📸 Zoom profiel: Stefanie71 Ook op 500px Insta en mijn eigen wixsite Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hpjm Geplaatst: 12 mei Delen Geplaatst: 12 mei Heel even Opera geprobeerd, en daarin loopt ook alles zoals het moet. Verschilt dus per Browser. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen