Ga naar inhoud

Reclame toegestaan?


zeevogel

Aanbevolen berichten

Reclame van sponsors en zoom zelf is tuurlijk toegestaan hoe irritant we het ook vinden. Een beetje zelfpromotie op dit forum mag ook wel (niet te gek maken natuurlijk) maar spam is niet gewenst wordt ook telkens netjes verwijderd de ene keer wat sneller dan de andere (ligt denk ik aan de hoeveelheid meldingen die hierover binnenkomen) maar uiteindelijk worden die berichten netjes weggemaakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, dan nogmaals.. Waarom zou het níet mogen? Vrij land en volgens mij is dit het hele deel waarop een website inkomsten haalt. 

Ik denk zelfs dat een deel van de 'reclame' gebasseerd is op de door jou geaccepteerde cookies. Ik wordt momenteel plat gegooid met reclames over tuinbanken en dakdragers. 

Be the writer of your own story

My linktree

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, zeevogel zei:

Even voor de duidelijkheid ik heb hier niet over Forum, maar over Zoom zelf waar tussen de foto's reclame staat.

 

 

 

Dat is dus gewoon wat het onderhouden van de site mogelijk maakt, gratis voor ons maar wel even door de reclame heen bijten want het moet toch allemaal ergens van betaald worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, darka zei:

ja, dan nogmaals.. Waarom zou het níet mogen? Vrij land en volgens mij is dit het hele deel waarop een website inkomsten haalt. 

Ik denk zelfs dat een deel van de 'reclame' gebasseerd is op de door jou geaccepteerde cookies. Ik wordt momenteel plat gegooid met reclames over tuinbanken en dakdragers. 

Hoi darka, als je VPN  tussen zet wordt een aanmerkelijk minder cookies hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
Op 26-12-2023 om 09:17, Harrie_D zei:

Ik krijg op de hoofdpagina diverse buitenlandse advertenties voor drugs en medicijnen te zien. Ik krijg maar twee foto's te zien, o.a. de foto van de dag en voor de rest alleen maar advertenties om drugs te bestellen. 
 

Schermafbeelding 2023-12-26 091402.png

Dat is wel heel extreem! Spammers aan de gang, ik krijg nu in ieder geval alleen een paar 'normale' reclames (Expozer en SD card)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar melden, als in op dit forum aandacht geven, helpt hier niet veel aan denk ik?
Leden op dit forum kunnen ook niet veel met reclame op site, behalve melden en instemmen dat het niet gewenst is. 

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag toch aannemen dat de beheerders van de website dit hoofdstukje van het forum zo nu en dan checken? Er staat hier toch bij: 'Vragen over de website, dingen die niet werken of suggesties voor verbeteringen? Meld het hier!' dan lijkt me dit toch echt de beste plek om het te melden ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-12-2023 om 10:11, in2lapland zei:

Dat soort post moet je als spam rapporteren en vooral geen topics over starten.....

Om even in herhaling te vallen, en dan laat ik het even hierbij vanuit mijn kant:
Er is en blijft natuurlijk wel een verschil tussen iets melden en er een topic aan wijden.

 

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Stefanie71 zei:

Waar, maar het moet ook gemeld worden en als je ze eerst 1 voor 1 moet aanklikken om te melden hebben ze nog meer aandacht!

Ik geef ze geen aandacht. Ik heb het ook gemeld maar contact met redactie en/of beheerders van Zoom gaat zo allejezus traag. Niet alleen op dit gebied. Ook in de academy loopt het niet en oplossingen duren eeuwig.

  • Like 2

A photo a day keeps the doctor away! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, corvee1r zei:

Het wordt steeds irritanter, Zoom.nl enz. lijken een makkelijk doelwit...

Inderdaad, vandaag ook hier op het forum weer sh*t, maar weer gerapporteerd, maar dit keer met de melding dat het tijd wordt dat ze er iets tegen gaan doen ... (weet niet of het helpt ..)

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Meer als rapporteren kan je ook niet (dus door jou had ik het zo druk 😉 hehe)

Nee maar even zonder gekheid, beetje misschien vanuit de IT kant bekeken, maar deze dingen kan je nooit 100% voorkomen helaas.

je kan nog alles zo veilig instellen (al kan het op dit forum veiliger in theorie maar ligt ook aan het systeem wat wordt gebruikt wat je voor opties hebt hierin) maar nog blijven mensen/bots/robots dit soort dingen doen. En ze worden ook steeds inventiever in oplossingen om dit voor elkaar te krijgen.
Die lopen namelijk warm voor forums (fora) als deze waar ze dit soort dingen kwijt kunnen.

Ik zeg altijd zo bij dit soort dingen als je dit niet meer wilt: dan moet je offline blijven.  Klinkt meteen heel erg dit, maar in zekere maten blijft dit altijd wel.

  • Like 1
  • Haha 2

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, ko3ntje zei:

Meer als rapporteren kan je ook niet (dus door jou had ik het zo druk 😉 hehe)

Dus ik hou jou lekker bezig 🙂

Inderdaad is het zo dat als er een oplossing gevonden is er ook meteen weer een manier is dat ze het kunnen omzeilen, maar als bv nieuwe gebruikers de eerst xx berichten gemodereerd moeten worden voor plaatsing dan haal je de meeste bots er al uit ...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...