Ga naar inhoud

Reclame toegestaan?


zeevogel

Aanbevolen berichten

Ik zeg niets over de hoeveelheid werk van degenen achter de schermen hoor, laat dat voorop staan, maar er zijn talloze fora/forums, waar ik ook actief ben/mee lees, maar dit probleem als hier zelden tot nooit tegenkom. Het is toch niet zo dat hier het wiel opnieuw uitgevonden wordt, waardoor hier veel spamposts tussendoor glippen? 

  • Like 2

goodbye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mee eens.

zoals ik al zeg, afhankelijk van het beheer systeem van een forum kan je meer dichttimmeren.

ik heb in het verleden fora's beheerd waar je veel tegenhoud door zaken als CAPTCHA-authenticatie

  • Like 2

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou wordt het wel heel serieus 😮 (lees: niet meer leuk).

normaal klik ik wel eens 2 berichten weg en er komen er elke keer weer 3 bij ofzo.

momenteel vanavond weet mijn muis niet wat hem overkomt hier vanavond. Hele pagina's vol.
in meerdere topics blijven nu berichten komen. 
heb vanavond misschien al 10 pagina's van 25 berichten per pagina verwijderd en geblokkeerd en gerapporteerd. Moet ook leuk blijven denk ik dan?

@Michelle@hans_zoomredactie@hanskl  Misschien toch eens tijd om hier serieuzer naar te gaan kijken?

Sorry dit was beetje frustratie vanuit mijn kant, uiteraard niet bedoeld om hier nog meer aandacht aan te gaan geven, maar dit moet anders kunnen??

  • Like 4
  • Thanks 1

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-12-2023 om 13:10, ko3ntje zei:

Meer als rapporteren kan je ook niet (dus door jou had ik het zo druk 😉 hehe)

Nee maar even zonder gekheid, beetje misschien vanuit de IT kant bekeken, maar deze dingen kan je nooit 100% voorkomen helaas.

je kan nog alles zo veilig instellen (al kan het op dit forum veiliger in theorie maar ligt ook aan het systeem wat wordt gebruikt wat je voor opties hebt hierin) maar nog blijven mensen/bots/robots dit soort dingen doen. En ze worden ook steeds inventiever in oplossingen om dit voor elkaar te krijgen.
Die lopen namelijk warm voor forums (fora) als deze waar ze dit soort dingen kwijt kunnen.

Ik zeg altijd zo bij dit soort dingen als je dit niet meer wilt: dan moet je offline blijven.  Klinkt meteen heel erg dit, maar in zekere maten blijft dit altijd wel.

Rapporteren is prima, maar als ik nu kijk hoeveel spam, phishing of hoe die rotzooi maar mag heten posts, topics etc nu deze site en het forum verpesten, dan is er geen beginnen aan. Ik wil ook helemaal niet al die berichten aanklikken voordat ik rechtsboven de 3 puntjes zie om iets te kunnen rapporteren. Ik ben hier nu pas een week maar zo wordt het een kort verblijf. Ik heb dit op andere forums (of is het fora) nog nooit meegemaakt dat een site op deze manier "gekaapt" wordt. Ik neem aan dat bij de sitebeheerder inmiddels de alarmbellen zijn gaan rinkelen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...